۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶

برگزاری باشکوه روز قدس در یمن

برگزاری باشکوه روز قدس در یمن

یمنی‌ها با وجود هوای بارانی راهپیمایی باشکوهی برگزار و حمایت قوی خود را از فلسطین اعلام کردند.

به گزار ش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، امروز با وجود هوای بارانی، راهپیمایی باشکوهی در صنعا با مشارکت صدها هزار یمنی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی پرچمهای یمن و فلسطین را حمل کردند و پرچم رژیم صهیونیستی را سوزاندند.

آنها شعارهایی علیه دشمن صهیونیست سر دادند و تاکید کردند که یمن از قدس دست برنخواهد داشت و در هر نبردی برای آزادسازی فلسطین مشارکت خواهد کرد.

راهپیمایی کنندگان بیانیه ای صادر و در آن اعلام کردند که مساله فلسطین مساله اصلی امت اسلامی و در صدر اولویتهای آن قرار دارد.

در این بیانیه آمده است: فلسطین جهت نمای درست است. ملت یمن حامی قوی فلسطین خواهند ماند. موضع ملت یمن در قبال هیمنه آمریکا و سیاست های خصمانه آن همان سیاست اتخاذ در قبال دشمن اسرائیلی است و آنها دو روی یک سکه هستند.

راهپیمایی کنندگان تاکید کردند: روز جهانی قدس سبب ماندگاری مساله فلسطین نزد امت اسلامی خواهد شد و امت اسلامی را همیشه در مقابله با دشمن صهیونیست بیدار نگه خواهد داشت و این روزی اسلامی برای به پا خاستن ملتهای اسلامی و آگاهی بخشی برای مخاطرات دشمن و نحوه مقابله با آن تا پیروزی است.

همچنین در بیانیه اقدامات دولت های سازشکار با رژیم صهیونیستی مورد نکوهش قرار گرفته و پایان خسران بار برای آنها تصور شده است.

کد خبر 5754854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha