۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۵۹

معاون علوم، تحقیقات و فناوری فراجا:

امنیت مهم‌ترین مولفه در پیشرفت و توسعه هر کشور است

امنیت مهم‌ترین مولفه در پیشرفت و توسعه هر کشور است

گمیشان- معاون علوم، تحقیقات و فناوری فراجا گفت: امنیت یکی از مؤلفه‌های مهم، اساسی و زیربنایی هر جامعه توسعه یافته‌ای است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم پاسدار محمد قصری بعدازظهر یکشنبه در جمع صمیمی با مرزبانان پاسگاه مرزی دریایی صیدگاه خواجه نفس اظهارکرد: امنیت یکی از مؤلفه‌های مهم، اساسی و زیرینایی هر جامعه توسعه یافته‌ای است.

معاون علوم، تحقیقات و فناوری فراجا افزود: پایداری و بقای امنیت در سایه مجاهدت و تلاش حاصل می‌شود و در این میان نقش و اهمیت نیروهایی مرزبانی در برقراری نظم و امنیت بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی افزود: لباس سربازی مقدس‌ترین لباسی است که نیروهای مسلح ایران اسلامی بر تن داشته و با تعهد و مسئولیت پذیری و صرفاً به خاطر جلب رضایت خداوند و خدمت شایسته به مردم گام در عرصه تأمین امنیت و آرامش کشور نهاده اند.

قصری، با بیان اینکه مرزبانان مقتدرانه و با شجاعتی غرورآفرین حافظ کیان ایران اسلامی هستند، اضافه کرد: در خط مقدم دفاع از خاک کشور مرزبانان از جان مایه گذاشته و لرزه بر پیکره مجرمان و متجاوزان مرزی انداخته اند.

معاون علوم، تحقیقات و فناوری فراجا گفت: ماه رمضان فرصتی برای پاکی نفس و نزدیکی به پروردگار بوده و ویژگی‌های بسیاری دارد، شب‌ها و روزهایی که به انسان قدرت می بخشد تا خود را بیابد و در مسیر کمالی خلافت الهی گام بردارد و تا دروازه‌های عبودیت مطلق پیش رود و مظهر ربوبیت الهی شود.

در ابتدای این بازدید سرهنگ ستاد احمدرضا حاتمی، فرمانده مرزبانی استان گلستان طی گزارش ضمن ارائه عملکرد مجموعه مرزبانی استان گفت: تمام راهبردهای ابلاغی فرمانده مرزبانی فراجا در بین کارکنان نهادینه و در این خصوص برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

وی اضافه کرد: هوشیاری، آمادگی جسمی، اشراف اطلاعاتی و عملیاتی از بارزترین ویژگی مرزبانان استان گلستان می‌باشد در ارتقای امنیت پایدار منطقه غیر قابل انکار است.

کد خبر 5756575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha