۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۳۵

امام جمعه نظرآباد:

شأن معلم در همه مسائل باید حفظ شود

شأن معلم در همه مسائل باید حفظ شود

نظرآباد- امام جمعه نظرآباد با بیان اینکه شأن معلم در همه مسائل باید حفظ شود، گفت: امیدواریم دولت در طرح رتبه‌بندی معلمان متناسب با جایگاه مقام معلم تصمیم‌گیری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سجاد موسوی عصر دوشنبه در یکصد و چهل و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد که در آستانه هفته بزرگداشت مقام والای معلم در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد، در فرهنگ اسلام معلمی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. معلمی شغل انبیا است و وظیفه انبیا تعلیم و تربیت است.

وی با اشاره به شأن و جایگاه معلم بیان کرد: شأن معلم در همه مسائل باید حفظ شود. امیدواریم دولت در طرح رتبه‌بندی معلمان متناسب با جایگاه مقام معلم تصمیم‌گیری کند.

امام جمعه نظرآباد به اهمیت جهاد تبیین و پاسخ‌گویی به سوالات، گفتمان دینی، اقامه نماز جماعت در مدارس و برگزاری جشن شکوفه‌ها، جشن تکلیف پسران و برگزاری گرامی‌داشت مقام معلم تأکید کرد.

گفتنی است در این جلسه ابتدا مدیر آموزش و پرورش گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و برنامه‌های سال جدید ارائه نمود.

در ادامه پیرامون مواردی از قبیل برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام والای معلم، پروژه ساخت مدارس در سال جدید، ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت و عفاف و حجاب در مدارس، پروژه‌های ورزشی، طرح شهید سلیمانی، پیگیری پروژه‌های آموزشی و ورزشی گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

کد خبر 5757791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha