۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲

فرمانده ارشد آجا:

ساختار به روز ارتش خنثی کننده توطئه دشمنان/ ارتش در خدمت مردم است

ساختار به روز ارتش خنثی کننده توطئه دشمنان/ ارتش در خدمت مردم است

شاهرود- فرمانده ارشد آجا در استان سمنان بابیان اینکه ساختار و تجهیزات به روز ارتش خنثی کننده توطئه دشمنان است، گفت: ارتش برای برقراری امنیت در خدمت مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم حجت الله غلامی صبح سه شنبه در مراسم رژه به مناسبت بیست و نهم فروردین روز ارتش ضمن بیان اینکه ارتش در به ثمر نشستن درخت انقلاب نقش محوری بر عهده داشت، بیان کرد: بااینکه ۱۰ روز از انقلاب نگذشته بود اما تا زمانی ارتش اعلامیه اعلام نکرد پیروزی انقلاب نیز رسماً اعلام نشد.

وی ضمن بیان اینکه درست هنگام اعلام برائت ارتش در نهایت پیروزی انقلاب اعلام و مردم این روز مقدس را جشن گرفتند، افزود: از آن زمان ارتش در همه عرصه‌های نظامی و غیرنظامی در رکاب رهبر معظم انقلاب قدم در راه خدمت به مردم را برداشت.

فرمانده آجا استان سمنان بابیان اینکه نامگذاری به جا و دقیق امام راحل برای روز ارتش طومار توطئه انحلال ارتش را در هم پیچید، ابراز داشت: ارتش دوران جنگ دوشادوش مردم در خط نبرد قرار گرفت و با تقدیم ۴۸ هزار شهید باعث عقب راندن دشمن شد.

غلامی ضمن بیان اینکه با رشادت نیروهای ارتش یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد، تصریح کرد: ارتش زمینی، دریایی و هوایی کشور دشمن را شکست داد و اجازه پیشروی دشمن را از آن‌ها گرفت.

وی ضمن بیان اینکه بعد از جنگ نیز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح در خدمت به مردم بوده است، افزود: ارتش قسمت اعظم از خاک کشور را حفاظت می‌کند و آماده است در سایه رهبر معظم انقلاب با ساختار و تجهیزات به روز خود نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کند.

کد خبر 5757867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha