۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸

اکران فیلم «معجزه بناسان» در پردیس سینمایی هویزه مشهد

اکران فیلم «معجزه بناسان» در پردیس سینمایی هویزه مشهد

مشهد ـ فیلم «معجزه بناسان» با حضور «حبیب احمدزاده» کارگردان این اثر در پردیس سینمایی هویزه مشهد اکران و با استقبال مردم روبرو شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم «معجزه بناسان» به نویسندگی حبیب و زینب احمدزاده است که در جهت صلح جهانی تلاش و با کمک کشورهای صلح طلب از جمله ژاپن بعد از واقعه هیروشیما و حمله‌ی آمریکا و جنایات این کشور بوسیله بمب‌های شیمیایی و همینطور حملات شیمیایی صدام به ایران سعی دارد تا تبعات و مشکلات به وجود آمده برای انسان‌ها را نشان دهد و در جهت صلح جهانی قدم بردارد.

این فیلم در چهار کشور ایران، ژاپن، اتریش و عراق فیلمبرداری شده است و بازیگران آن پرویز پرستویی، شیسوکو تسویا، گرهارد فرایلینگر، نورییوکی آساکورا و محمود بنکدارنیا هستند که به گفته کارگردان این اثر پرویز پرستویی به صورت افتخاری در آن ایفای نقش کرده است۔

حبیب احمدزاده در حاشیه اکران فیلم «معجزه بناسان» اظهار کرد: این فیلم به نوعی قدردانی از سوی ملت ایران برای کسانی است که بدون هیچ چشمداشتی در دوران جنگ و مصیبت‌های وارده به مردم خدمت کردند و ما در واقع وظیفه انسانی خود را با ساخت این فیلم در قبال آنان انجام دادیم.

کارگردان فیلم «معجزه بناسان» بیان کرد: قرار ما بر این است که قسمتهای دوم و سوم فیلم معجزه بناسان هم ساخته شود، از اسفند ماہ سال گذشته نمایش عمومی این فیلم برای گروه هنر و تجربه آغاز شده است و تا کنون برای گروه‌های خاص به نمایش گذاشته شده است.

کد خبر 5758304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha