۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

فراگیری مفاهیم دینی ضرورتی برای نسل آینده است

فراگیری مفاهیم دینی ضرورتی برای نسل آینده است

اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: فراگیری مفاهیم و آموزه‌های دینی - تربیتی، ضرورتی برای نسل آینده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد سه شنبه شب در جشن دانش آموزان روزه اولی «جشن فرشته ها» با اشاره به اهمیت آموزش موضوعات دینی به دانش آموزان، اظهار کرد: فراگیری مفاهیم و آموزه‌های دینی - تربیتی، ضرورتی برای نسل آینده است

وی با تاکید بر لزوم الگوگیری دانش آموزان از شخصیت‌های موفق تاریخ برای رشد و تعالی ادامه داد: دانش آموزان با مطالعه زندگی شخصیت‌های موفق علمی و دینی به الگوهای مناسب و متعهد دست پیدا کنند.

همچنین مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در این مراسم با بیان اینکه فرصت تربیتی ماه مبارک رمضان بسیار ارزشمند است، گفت: آموزش مفاهیم دینی به دانش آموزان از اصول اساسی آموزش و پرورش است.

وی با عنوان اینکه دانش آموزان دختر امروز نخستین تجربه خود در روزه ماه رمضان را جشن گرفتند، ادامه داد: آموزش و پرورش خوزستان در طول ماه رمضان برنامه متعددی در راستی تفهیم و تعمیق باورهای دینی به اجرا گذاشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه دانش آموزان نسل آینده کشور هستند، افزود: آموزش نماز به ویژه اهمیت نماز جماعت موردی است که امروز دانش آموزان بیش از پیش با آن آشنا شدند.

کد خبر 5759045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha