۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲

کنعانی مطرح کرد؛

استقبال تهران از اعتراف کاندیدای انتخابات آمریکا درباره داعش

استقبال تهران از اعتراف کاندیدای انتخابات آمریکا درباره داعش

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تصریح «رابرت اف‌کندی» کاندیدای ریاست جمهوری سال آینده آمریکا مبنی اینکه «ما داعش را ایجاد کردیم» تاکید مجدد بر این حقیقت است که رژیم آمریکا پدرخوانده داعش است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توئیتر، نوشت: در اینکه آمریکا خالق داعش است، تردیدی نبود، اما برای کسانی که عمداً چشم‌ها را بر حقیقت بستند؛ تصریح «رابرت اف‌کندی» برادر زاده «جان اف‌کندی» و کاندیدای ریاست جمهوری سال آینده آمریکا مبنی اینکه «ما داعش را ایجاد کردیم»، تاکید مجدد بر این حقیقت است که رژیم آمریکا پدرخوانده داعش است.

گفتنی است، رابرت اف‌کندی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و برادر زاده رئیس‌جمهور ترور شده سابق این کشور، در سخنرانی اعلام نامزدی خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری اذعان کرد که واشنگتن، گروه تروریستی داعش را ایجاد کرده است.

کد خبر 5760511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ش. AE ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      0 0
      چه عجب دیپلماسی ما شروع کرد به طرف داری از جناح های مخالف این گونه سیاست باید در باره تمام کشورها اتخاذ بشه مثلا انگلیس با طرفداری از آزادی خواهان ایرلند به این میگن در میدان جنگ تهاجم متقابل
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      0 0
      ذوق نزنین ترامپ هم گفت
    • طاهری IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      0 0
      قابل توجه خاتمی ، روحانی ، کروبی و ....!!