۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵

ابن علی خبر داد

سرقت ۳۰ فقره کابل و پست مخابراتی در زمان مرخصی از زندان

سرقت ۳۰ فقره کابل و پست مخابراتی در زمان مرخصی از زندان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سابقه دار کابل و پست های مخابراتی در محدوده قیام دشت خبرداد و گفت: متهم به ۳۰ فقره سرقت کابل و پست‌های مخابراتی معترف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسینعلی ابن علی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری، درباره سرقت ۳۰ پست مخابراتی در مرخصی از زندان خبر داد؛ در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و پست‌های مخابراتی در محدوده قیام دشت شهرستان ری در هفته‌های اخیر پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۴ قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز در فرصتی مناسب اقدام به قطع کابل‌ها و پست‌های مخابراتی کرده و آنان را به سرقت برده است.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری قیام دشت با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و بررسی دقیق دوربین‌های مدار بسته محل‌های جرم، در نهایت در سوم اردیبهشت ماه امسال هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقان سابقه دار بود، شناسایی کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری ادامه داد: بررسی‌های مأموران نشان از این داشت سارق سابقه دار که با پابند الکترونیکی در مرخصی از زندان به سر می‌برد پس از رهایی از زندان دست به سرقت کابل و پست‌های مخابرات زده است.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته تیمی از مأموران به مخفیگاه متهم در یکی از شهرستان‌های همجوار مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و با بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار زیادی کابل و پست‌های مخابراتی بنا به برآورد کارشناسان به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف و به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

سرهنگ ابن علی تصریح کرد: متهم حدوداً ۳۰ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در محدوده قیام دشت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی متهم و پرونده تحویل داد سرای شهرری شد.

کد خبر 5762102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha