۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان خبرداد؛

برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در زنجان

برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در زنجان

زنجان-مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت با شعار«سهم من از جوانی ایران» و با محوریت رشد ازدواج و فرزندآوری در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فائزه موسوی روز دوشنبه از برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت با شعار «سهم من ازجوانی ایران» و با محوریت رشد ازدواج و فرزندآوری در زنجان خبر داد، گفت: افزود: این رویداد با هدف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هفت شاخص خانواده، مدیران، رسانه، نخبگان، دستگاه‌های حاکمیتی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی افزود: طبق ماده ۱۹ از قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، ستاد ملی آن مکلف است که سالانه یک روز از هفته ملی جمعیت (۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه) را برای برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت تعیین و از برگزیدگان آن در شاخص‌های مختلف تجلیل کند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان ادامه داد: شرکت کنندگان در این رویداد می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلف مانند شعر، کلیپ، موشن گرافی، نقاشی، پوستر، انیمیشن، مقاله و پژوهش تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در این محورها ارائه دهند.

موسوی با بیان اینکه نفرات برتر در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه در استان مورد تقدیر قرار می‌گیرند افزود: از بین برگزیده‌ها در این هفت حوزه نیز برترین‌ها انتخاب می‌شوند تا برای رویداد ملی کشوری در ۳۰ اردیبهشت معرفی و از طرف رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد جمعیت کشور تجلیل شوند.

بر اساس این گزارش، نحوه شرکت در این رویداد از طریق پیام رسان‌ها در فضای مجازی است و عموم مردم و دستگاه‌ها می‌توانند آثارشان را در فضای مجازی به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان در بستر پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۰۵۳۹۵۴۹۴۱ ارسال کنند.

کد خبر 5762307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha