۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱

فرماندار اردکان:

آموزش و پرورش عملکرد خود را در اختیار مردم قرار دهد

آموزش و پرورش عملکرد خود را در اختیار مردم قرار دهد

یزد- فرماندار اردکان گفت: آموزش و پرورش با بیان اقدامات و عملکرد خود و نیز ارائه اطلاعات شفاف، مسبب مطالبه‌گری صحیح از سوی اقشار مختلف جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سبزواری، ظهر یکشنبه در نشست شورای منطقه‌ای شهرستان اردکان با گرامیداشت هفته معلم افزود: رشد آگاهی و اطلاعات دقیق در بین مردم باعث دلگرمی و حس همدلی می‌شود، مسئولان نیز برای کمک به مردم، انگیزه پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در عصر رسانه و شبکه‌های مختلف مجازی به سر می بریم، باید مدیران از این فرصت بهترین استفاده را ببرند اضافه کرد: مسئولان می‌توانند عملکرد خود را مبنی بر شفاف سازی در فضای مجازی نشر دهند و مشکلاتشان را به گوش مقامات بالادستی برسانند.

فرماندار اردکان، رسیدگی به کمبودهای آموزش و پرورش اردکان نظیر بحران جمعیت دانش آموزی و نداشتن مدرسه و معلم در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و مسائل را حل کنیم چرا که معلمان و دانش آموزان نقش اساسی در آینده سرزمین‌مان دارند.

سبزواری، تجلیل از بازنشستگان، معلمان و حتی زنده نگه داشتن یاد آموزگارانی که در قید حیات نیستند را خواستار شد و تاکید کرد: شأن و منزلت معلم توسط خودش و از نگاه مردم باید حفظ شود.

وی از مدیران رسانه درخواست کرد که در جلسات و مراسم هفته معلم حضور داشته باشند و اقدامات آموزش و پرورش را در بین مردم و مسئولان نشر دهند.

کد خبر 5767414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha