۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۲

رئیس پلیس فتای البرز خبر داد؛

دستگیری گرداننده صفحه اینستاگرامی منتشرکننده تصاویر نامناسب

دستگیری گرداننده صفحه اینستاگرامی منتشرکننده تصاویر نامناسب

کرج- رئیس پلیس فتای استان البرز گفت: شخصی که با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی اقدام به انتشار تصاویر نامناسب از فعالیت ورزشی تعدادی از شهروندان می‌کرد،به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ رسول جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس فتای استان در حین رصد فضای مجازی باصفحه اینستاگرامی مواجه شدند که اقدام به انتشار تصاویر نامناسب از فعالیت ورزشی و خصوصی شهروندان در یکی از باشگاه‌های شهر کرج می‌کرد که با هماهنگی مقام قضائی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران حکایت از این داشت که خانمی به منظور جذب دنبال کننده با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی آموزش حرکات ورزشی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و نامناسب شهروندان در یکی از باشگاه‌های شهر کرج می‌کند.

رئیس پلیس فتای استان البرز اضافه کرد: بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی گرداننده این صفحه اینستاگرامی شناسایی و با انجام اقدامات پلیسی به پلیس فتا هدایت شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به صراحت به راه‌اندازی صفحه اینستاگرامی و انتشار تصاویر نامناسب و خصوصی شهروندان برای جذب فالوور اعتراف کرد.

سرهنگ جلیلیان در پایان با بیان اینکه فضای مجازی فضای مناسبی برای انتشار تصاویر خصوصی نیست، خاطرنشان کرد: بسیاری از پرونده‌های پلیس فتا مربوط به سو استفاده از تصاویر منتشر شده از سوی کاربران فضای مجازی است.

کد خبر 5768084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha