۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰

روستای العراقیب برای دویست و شانزدهمین بار پیاپی تخریب شد

روستای العراقیب برای دویست و شانزدهمین بار پیاپی تخریب شد

رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه، برای دویست و شانزدهمین بار پیاپی روستای العراقیب، در صحرای نقب (جنوب اراضی اشغالی) را ویران کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی امروز برای دویست و شانزدهمین بار پیاپی روستای العراقیب در منطقه النقب اشغالی را تخریب کرد.

نظامیان اشغالگر صهیونیست صبح امروز دوشنبه با حمله به این روستای فلسطینی، برای دویست و پانزدهمین بار متوالی این روستا را تخریب و ساکنان آن را آواره و بی‌سرپناه کردند.

روستای العراقیب در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ قرار دارد که از اواسط سال ۲۰۱۰ ارتش رژیم صهیونیستی بارها اقدام به تخریب آن به بهانه های واهی کرده است.

در سال ۲۰۲۳ که تنها چهار ماه از آن گذشته رژیم صهیونیستی ۵ مرتبه این روستا را تخریب کرده است. ارتش رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی نیز ۱۵ بار این روستا را ویران کرده بود.

مردم فلسطینی ساکن این روستا که پیش از اشغال فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی در این مناطق ساکن بوده اند ، هر بار پس از تخریب منازل شان بار دیگر اقدام به ایجاد کانکس و چادر زدن در این منطقه می کنند و تاکنون با وجود ۲۱۵ بار تخریب روستای خود، زیر فشارهای رژیم صهیونیستی سرخم نکرده اند.

کد خبر 5768216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بهروز IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      0 0
      ننگ ابدی بر رژیم غاصب و حامیانش.