۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۲۷

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اردبیل خبر داد؛

ثبت بیش از ۹۲۸ هزار تردد تخلف سرعت غیرمجاز در مبادی اردبیل

ثبت بیش از ۹۲۸ هزار تردد تخلف سرعت غیرمجاز در مبادی اردبیل

اردبیل-رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۹۲۸هزار و۹۹۲ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی اردبیل در یک ماه گذشته به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امید نسیمی بعدازظهر دوشنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل-نمین با بیان اینکه سرعت متوسط تردد در اردبیل ۷۳ کیلومتر است، اظهار کرد: ۹۲۸ هزار و۹۹۲ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی اردبیل در یک ماه گذشته به ثبت رسیده است.

وی افزود: در مدت یاد شده ۳۷ هزار و۸۱۸ تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران-سه راهی سربند ،۲۸ هزار و ۱۱۹ تخلف در محور مشگین شهر-کنگرلو و ۲۹ هزار و۶۹۲ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور گرمی –سه راهی بیله سوار به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل محورهای اردبیل-آستارا را طی یک ماه گذشته جزو پرترددترین محورها عنوان کرد و گفت: در یک ماهه گذشته یک میلیون و ۲۱۱ هزار و ۵۹۵ تردد در محور اردبیل –آستارا و بالعکس، بیش از یک میلیون تردد در محور اردبیل-نیر و بالعکس و ۸۲۳ هزار و۷۰۴ تردد نیز در محور اردبیل-مغان و بالعکس ثبت شده است.

نسیمی با اشاره به تردد یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۸۹۴ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان در یک ماهه گذشته، خاطرنشان کرد: ۶ درصد از کل تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱ میلیون و۳۷۰ هزار و۳۶۰ تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده بود افزایش ۱۵ درصدی را شاهد هستیم.

وی افزود: از این میزان ۷۹۵ هزار و۹۳۰ تردد در مبادی ورودی و ۷۸۱ هزار و۹۶۴ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده است که نسبت به یک ماهه گذشته افزایش ۲۱ درصدی را در مبادی ورودی و ۱۰ درصدی را در مبادی خروجی استان نشان می‌دهد.

کد خبر 5768480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha