۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۵۴

قیمت خودروهای مونتاژی هنوز تعیین نشده است

قیمت خودروهای مونتاژی هنوز تعیین نشده است

با توجه به اینکه هنوز قیمت خودروهای مونتاژی از سوی شورای رقابت تعیین تکلیف نشده، طبق اعلام وزارت صمت، در حال حاضر افزایش قیمت خودروهای مونتاژی در سامانه یکپارچه قانونی نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، برخی شرکت‌های خودروساز محصولات عرضه شده در طرح فروش یکپارچه خودروها را با اعمال افزایش قیمت فاکتور یا قیمت جدید اعلام کرده‌اند که وزارت صمت اعلام کرده، این اقدام قانونی نیست.

گفتنی است، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از ابتدای سال جاری پیشنهادها و مستندات لازم برای تعیین قیمت خودروهای مونتاژی را به شورای رقابت ارائه کرده است، اما این شورا با وجود برپایی جلسات متعدد، هنوز نتوانسته قیمت‌ها را تعیین کند.

اسماعیل شجاعی سخنگوی شورای رقابت پیش‌تر اعلام کرده بود که این موضوع در جلسه روز شنبه نهم اردیبهشت بررسی می‌شود و به نتیجه خواهد رسید و شورا آن را اعلام می‌کند، اما تا به این لحظه قیمت خودروهای مونتاژی اعلام نشده است.

کد خبر 5768560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • میلاد IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      2 0
      کرمان موتور حدود 500 میلیون قیمت جک s5 افزایش داده ولی میگه ابن افزایش نبوده و برای قیمت بهمن و اسفند بوده ولی چون فروش نداشتیم کسی خبر نداشته کسی نیست بگه خب ثبت نام که تو اسفند بود جرات داشتی قیمت هارو همون موقع اعلام میکردید و دوم اینکه از دی تا بهمن چی شد حدود 50 درصد افزایش دادی.....