۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۴۴

صبح امروز رخ داد؛

تخریب منزل یک شهید فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست

تخریب منزل یک شهید فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست

نظامیان صهیونیست صبح امروز منزل یک شهید فلسطینی که عملیات «ارائیل» در سال ۲۰۲۲ را انجام داده بود تخریب کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معا، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز به منزل شهید محمد صوف یورش بردند.

بر اساس این گزارش، این نظامیان با حمله به منزل خانواده شهید صوف در منطقه حارس واقع در غرب سلفیت، اقدام به ضرب و جرح اعضای این خانواده کردند.

نظامیان صهیونیست بعد از محاصره این منزل و بیرون کردن اعضای خانواده شهید فلسطینی و تهدید به کشتن آنها، این خانه را منفجر کردند.

اعضای خانواده شهید صوف اعلام کردند که نظامیان صهیونیست از شب گذشته تجهیزات تخریب خانه از جمله چند جرثقیل را در اطراف خانه آنها مستقر کرده بودند. آنها با محاصره این منزل ۳ طبقه با مساحت ۳۰۰ متر، آن را منفجر کردند.

لازم به ذکر است که عملیات شهید صوف موسوم به عملیات «ارائیل» در سال ۲۰۲۲ منجر به هلاکت سه شهرک نشین صهیونیست و زخمی شدن تعدادی از آنها شد.

این نخستین باری نیست که نظامیان صهیونیست اقدام به تخریب منازل شهدای فلسطینی می‌کنند به طوریکه پیش از این نیز منزل شهید محمد کامل الجعبری را در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری اشغالی منفجر کرده بودند.

قبل از آن نیز، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که خانه خیری علقم مجری عملیات تیراندازی در محله نفیه یعقوب در شهر قدس اشغالی را که به هلاکت هفت صهیونیست و مجروح شدن تعداد دیگری از آنها منتهی شده تخریب می‌کند.

کد خبر 5769902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha