۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۳۴

با همراهی کانون خلبانان؛

اکبر مالکی در روز معلم تجلیل شد

اکبر مالکی در روز معلم تجلیل شد

باشگاه فرهنگی ورزشی جاوید و کانون خلبانان به مناسبت بزرگداشت روز معلم، از بنیانگذار و استاد ورزش هوازی این مجموعه تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سبزپوشان باشگاه فرهنگی ورزشی جاوید چهارشنبه شب 13 اردیبهشت همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری و روز معلم با همراهی کانون خلبانان از اکبر مالکی به عنوان بنیانگذار ورزش هوازی این باشگاه تجلیل به عمل آوردند.

امیر جانباز خلبان محمود ضرابی دبیر کانون خلبانان با اعلام این خبر به مهر گفت: اکبر مالکی با سابقه درخشان در ورزش ایران و عشق وافر به آموزش در جهت تندرستی نسل جوان سال هاست که در آغوش ورزش هوازی یکه تاز میدان است؛ معلمی سختکوش، مسئولیت پذیر، با نظم و انضباط و خستگی ناپذیر در طول ۳۷ سال مداومت در اشاعه فرهنگ سالم زیستن از طریق ورزش تاکنون بیش از پنجاه هزار نفر با لباس سبز ورزش را مایه سلامتی و تندرستی قرار دادند و ادامه دهنده این راه هستند.

اعضا باشگاه جاوید با همراهی کانون خلبانان و توسط مدیرعامل الکترو کویر مهندس فنایی فنایی جشنی را بر پا کردند که نشانه احترام به مقام شامخ معلم بود و از استاد مالکی تقدیر به عمل آمد، کمک مربیان ایشان فرزندش بابک مالکی مهندس سعید نقره کار و سعید جارالهی پیوسته در کنار او همراهی می‌کنند حضور در جمع سبزپوشان محدودیت سنی ندارد از نوجوان تا کهنسال و پیرمرد این باشگاه، حاج مهدی نقره کار از متولدین دهه ۱۰ و از قدیمی ترین چهره‌های حاضر در این مجموعه است.

همچنین جا دارد از شادروان حاج محمود دعایی عضو فعال این مجموعه و عزیزان سفرکرده پرویز بابک و حسن برازنده یاد کنیم که خالصانه در خدمت جمع بودند و یاران این شعار را باور دارند که ورزش کلید سلامتی و تندرستی است.

کد خبر 5770908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha