۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران اعلام کرد؛

انعقاد تفاهمنامه بین کانون و آموزش وپرورش استثنایی مازندران

انعقاد تفاهمنامه بین کانون و آموزش وپرورش استثنایی مازندران

ساری- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: همکاری بین کانون و آموزش و پرورش استثنایی با هدف شناسایی استعدادها و ارتقای توانایی ها افزایش می یابد.

حامد فاضلی کبریا در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه با هدف اجرایی شدن تفاهم نامه کشوری میان کانون پرورش فکری و سازمان آموزش استثنایی کشور، همکاری‌های این دو دستگاه در مازندران توسعه می‌یابد، افزود: براساس این تفاهم‌نامه، دو طرف در زمینه فراهم آوردن زمینه حضور این مخاطبان، شامل کودکان و نوجوانان دارای آسیب‌های شنوایی، بینایی و معلولان جسمی و حرکتی در مراکز فراگیر کانون در کنار دیگر اعضای کانون و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی آنان از طریق غنی‌سازی اوقات فراغت توافق کردند.

وی اظهار داشت: شناسایی و رشد استعدادها و بالابردن سطح توانایی‌های ادبی، هنری، مهارتی و اجتماعی مخاطبان هدف با استفاده از ظرفیت‌های مشترک دو طرف به‌ویژه مراکز کانون و مدارس استثنایی از جمله اهداف اجرای این تفاهم‌نامه است.

فاضلی گفت: سازمان آموزش و پرورش استثنایی نیز در این تفاهم‌نامه دو ساله متعهد شده است زمینه‌های حضور دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه را در مراکز کانون فراهم آورد، در حوزه آموزش مربیان و برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های فرهنگی و هنری برای مخاطبان با کانون همکاری کند و دو طرف نیز بر برگزاری بازدیدهای درون شهری آموزشی و هنری و تاریخی و … توافق کردند.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد در نشستی کارشناسی، ظرفیت‌های مورد نظر برای اجرای مؤثر این تفاهم نامه و توسعه خدمات کانون برای گروه هدف مدارس استثنایی استان مورد بررسی دقیق‌تر قرار گیرد.

کد خبر 5771002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha