۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۳۸

معاون سیاسی سپاه:

واقعیاتِ امیدآفرین و دلیلِ مشکلات کشور در جهاد تبیین بیان شود

واقعیاتِ امیدآفرین و دلیلِ مشکلات کشور در جهاد تبیین بیان شود

گرگان - معاون سیاسی سپاه گفت: در جهاد تبیین، باید با گفتن واقعیاتِ امیدآفرین و همچنین بیان مشکلات و دلیلِ این مشکلات به مردم، رسالت خود را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر سردار یدالله جوانی عصر سه شنبه در نشست بصیرتی جهاد تبیین در جمع پاسداران ستاد سپاه نینوا گفت: بعضی‌ها در کشور ما فقط مشکلات دیده و به دنبال مأیوس و نا امیدکردن مردم هستند و برخی هم بعضی‌ها مشکلات را نمی‌بینند؛ در این زمینه بهتر است هر دو را با هم ببینیم و به این وسیله امید روزافزون را در جامعه تقویت کنیم.

معاون سیاسی سپاه افزود: تقویت امید در جامعه با توجه به انتخابات پایان سال از مهمترین مأموریت‌های ماست و مقام معظم رهبری هم به این مهم تاکید فراوان داشته‌اند.

وی ادامه داد: انتخابات اگر خوب برگزار شود موجب تقویت ملی می‌شود و اگر ضعیف برگزار شود باعث می‌شود دشمنان فشارشان را زیاد کنند و ما موظف هستیم کاری کنیم که نتیجه اش تقویت ایران اسلامی باشد.

جوانی بیان کرد: جهاد تبیین بر همگان واجب است و این جهاد نیاز به سرمایه گذاری ندارد و می‌توان به وسیله زبان و صحبت کردن این کار را انجام داد.

معاون سیاسی سپاه گفت: تنها امید دشمنان برای غلبه بر ما، فریب دادن است و آن چیزی که می‌تواند جلوی فریب را بگیرد آگاه ساختن است و در این قضایا آن کسی که آگاهی ندارد، فریب می‌خورد.

محمد یزدانی ادامه داد: وقتی کار بزرگی انجام می‌شود و مردم از آن خبر ندارند باید آن را بازگو کرد، چون به فرموده مقام معظم رهبری اصلی ترین جهاد، جهاد امید آفرینی است.

وی گفت: امروز در جنگ شناختی، دشمن به دنبال این است که سوخت را از موتور آرمان گرایی ما بگیرد، امید را بگیرد و به جای آن یاس بکارد.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: دشمن تمام تلاشش این است که امید را ازز نیروهای انقلابی بگیرد و در عوض جریان ضد انقلاب را تقویت کند.

کد خبر 5775887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha