۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۳:۵۱

نشریه اردنی «الغد» فاش ساخت؛

برقراری «قریب الوقوع» آتش‌بس میان غزه و تل آویو!

برقراری «قریب الوقوع» آتش‌بس میان غزه و تل آویو!

منابع در قاهره از پیشرفت در مذاکرات آتش بس خبر با وساطت مصر میان تل آویو و گروه مقاومت جهاد اسلامی خبر می‌دهند؛ احتمالا تا ساعات آینده شاهد برقراری آتش بس فراگیر خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، برخی منابع عبری از آغاز مجدد مذاکرات آتش بس میان گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه با ارتش اشغالگر قدس با میانجیگری مصر در قاهره خبر دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول سیاسی بلندپایه صهیونیستی اعلام کرد که مذاکرات تحت نظارت مصر برای آرام‌سازی اوضاع و توقف درگیری‌ها با مقاومت از سرگرفته شده است.

وبگاه فلسطینی «شهاب نیوز» پنجشنبه شب گزارش داد که هم‌اینک مذاکرات آتش بس میان گروه‌های فلسطینی و نمایندگان رژیم صهیونیستی با وساطتت مصری در قاهره در حال انجام است.

در خبری مرتبط، وبگاه اردنی «الغد» در خبری فوری به نقل از منابع دیپلماتیک با قریب الوقوع خواندن احتمال برقراری آتش بس در ساعات آینده گزارش داد که مذاکرات آتش بس پیشرفت خوبی داشته و به احتمال زیاد تا ساعات آینده شاهد اعلام برقراری آتش بس فراگیر خواهیم بود.

کد خبر 5777736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      ترور می کنند کودک و زن بی دفاع را می کشند بعد کشورهای عربی وارد می شوند و آتش بس. کمی عرضه نشان بدهید
    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      کاش یه روز می اومد نه جنگی بود نه مرزی بود اخه ادمی زاد مگه چقدر زنده است فقط بجنگه یک کشور پولدار باشه یکی بی پول هیچی تودنیا منصفانه نیست
    • ولی شیبانیان IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      سلام من نمی دانم چرا فلسطین تقاضای رسیده گی از سازمانهای بین المللی جهت تجاوز اسراییل اعلام می کند سازمان ملل و مصر اقدامی نمی کنند اما به محض اینکه اسراییل لب تر می کنه مصر دایی دلسوزتر از مادر برای اسراییل می شود عرب به عرب رحم نمی کند وای بر غیر عربها
    • ایرانی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      0 0
      این اسرائیل یه حروم زاده ای هست یعنی ایران باهاش کاری نداشت الان کل خاورمیانه رو گرفته بود این مصر هم از ترس خودش با اسرائیل هست صحرای سینا رو گرفته بود کشورهای عربی اگه اجازه نمیدادن الان اسرائیلی وجود نداشت چرا باید ایران فقط هزینه بده حداقل هزینه مالی رو عربها بدن ایران هم که تو میدان هست