۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۳۴

اسقف کلیسای شرق آشوری سوریه:

ایران همواره حامی مظلومان و علیه ظالمان بوده است

ایران همواره حامی مظلومان و علیه ظالمان بوده است

قم- اسقف کلیسای شرق آشوری سوریه گفت: ایران همواره حامی مظلومان و علیه ظالمان بوده است و من به عنوان فرزند سوریه احترام خاصی برای ایران اسلامی قائل هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، عالیجناب مار اپریم انتائیل اسقف کلیسای شرق آشوری سوریه شامگاه یکشنبه در دیدار با آیت الله اعرافی اظهار داشت: بار دوم است که به ایران سفر می‌کنم و باز اول است که به قم می آیم و این دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه برایمان بسیار مسرت بخش است.

اسقف کلیسای شرق آشوری سوریه بیان داشت: ارتباط نزدیکی بین ایران و سوریه وجود دارد و ایران هیچ گاه از حمایت‌های خود نسبت به مردم سوریه دریغ نکرده است و در همه شرایط به خصوص در جنگ علیه داعش حامی سوریه بوده است.

وی با بیان اینکه جنگ سوریه، نه تنها جنگ با گروه تکفیری داعش بلکه جنگ با تفکرات داعشی بوده است افزود: حضور پررنگ کشور ایران در دفاع از مردم سوریه، این امر را اثبات می‌کند که ایران چقدر بلند نظر است و ایران در سوریه تنها از مسلمین دفاع نکرده؛ بلکه از اقوام و طوایف مختلف دفاع کرده است و بسیاری از رزمندگان ایران در سوریه به شهادت رسیدند که برخی از آنان نیز از روحانیون بوده اند.

اسقف کلیسای شرق آشوری سوریه تصریح کرد: ایران همواره حامی مظلومان و علیه ظالمان بوده است و من به عنوان فرزند سوریه احترام خاصی برای ایران اسلامی قائل هستم.

کد خبر 5780340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha