۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۲۷

استاندار سیستان و بلوچستان:

سفر رئیس جمهور به جنوب سیستان و بلوچستان استانی نیست

سفر رئیس جمهور به جنوب سیستان و بلوچستان استانی نیست

چابهار- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سفر رئیس جمهور به جنوب استان، سفر استانی نیست و تنها به منظور دیدار با نخست وزیر پاکستان، افتتاح بازارچه مرزی پیشین و افتتاح طرح‌های وزارت نیرو است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی صبح امروز پنجشنبه در تشریح برنامه سفر رئیس جمهور به جنوب سیستان و بلوچستان، در جمع خبرنگاران حاضر شد و افزود: یکی از اولویت‌های منطقه تأمین سریع آب آشامیدنی است که بلافاصله پس از افتتاح آب شیرین کن به صورت همزمان عملیات لوله گذاری نیز آغاز به کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از افتتاح آب شیرین کن به سمت منطقه پیشین حرکت خواهیم کرد و در نشست مشترک با نخست وزیر کشور پاکستان و تعدادی دیگر از وزرا، جلسات تخصصی تشکیل و در نهایت بازارچه مرزی مشترک پیشین به بهره برداری می‌رسد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ادامه بازدید رئیس جمهور از پتروشیمی‌های در دست احداث جنوب استان را در برنامه داریم و همچنین بازدید از بخش‌های کشت و صنعت و شیلات نیز در دیگر برنامه‌های بخش بازدیدی رئیس جمهور است.

وی خاطرنشان کرد: در پایان نیز جلساتی با معتمدین و سرمایه‌گذاران برگزار خواهد شد.

کرمی با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور در آینده‌ای نه چندان دور، ادامه داد: این سفر صرفاً برای بازدید، پیگیری و افتتاح این پروژه‌ها خواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه اولویت اصلی استان، آب هست نشستی با حضور وزیر امور خارجه در رابطه با حقابه هیرمند در شامگاه گذشته در چابهار برگزار شده است.

کد خبر 5782676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha