۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۳۵

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری مطرح کرد؛

برپایی جشن ولادت حضرت معصومه (س) در مراکز قرآنی ساری

برپایی جشن ولادت حضرت معصومه (س) در مراکز قرآنی ساری

ساری- رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) گفت: جشن ولادت این حضرت و دختران در پایگاه‌ها و مراکز قرآنی شهرستان برپا می‌شود.

حجت الاسلام حسین زارع در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه که به نام روز دختر نامگذاری شده است، با تلاش و همت پایگاه دختران سلیمانی برنامه‌های جشن ولادت و سرود در این مراکز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ مرکز قرآنی در شهرستان فعالیت دارند، گفت: در این مراکز نیز برنامه‌های دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سیره حضرت فاطمه معصومه (س) بر لزوم الگوگیری دختران و بانوان از سیره و منش این بانوی بزرگوار تاکید کرد و گفت: دختران برای مصون ماندن از آسیب‌ها باید از سیره و روش این حضرت بیاموزند و آن را در زندگی خود به کار گیرند.

حجت الاسلام زارع اخلاق، احترام به بزرگترها، عبادت و بندگی در راه حق و... را از جمله سیره و منش این بانوان بزرگوار بیان کرد و گفت: اگر دختران به این سیره عمل کنند از آسیب‌ها در امان خواهند بود.

کد خبر 5784679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha