۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبرداد؛

استقبال گلستانی‌ها از احداث و نوسازی بنا در محلات هدف بازآفرینی

استقبال گلستانی‌ها از احداث و نوسازی بنا در محلات هدف بازآفرینی

گرگان- مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از استقبال سازندگان برای نوسازی و احداث بنا در محلات هدف بازآفرینی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ملک ظهر یکشنبه در جلسه شورای مسکن گلستان اظهار کرد: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم در گلستان به دو هزار و ۹۰۰ واحد تسهیلات بافت فرسوده تخصیص یافته که این رقم در سال‌های گذشته به ۵۰۰ واحد می‌رسید و این آمار بیانگر استقبال سازندگان برای نوسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: برنامه دوساله اداره کل راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های متولی ارائه تسهیلات به پنج هزار و ۸۰۳ واحد است که در حال حاضر مجموعاً برای سه هزار و ۵۰۰ واحد دارای عقد قرارداد انجام شده است.

وی گفت: ۴۶ درصد تسهیلات خودمالکی در گلستان محقق شده و برنامه دوساله ما برای ارائه تسهیلات با متقاضیان خودمالک شده هفت هزار و ۷۳۸ واحد است.

در ادامه این جلسه گزارشی در خصوص ارائه تسهیلات اعطایی به متقاضیان توسط بانک‌های استان ارائه و مقرر شد زیرساخت‌های لازم در شهرهای مراوه تپه و رامیان برای ارائه بهتر خدمات به متقاضیان ایجاد شود.

در این جلسه مقرر شد اتحادیه مشاورین املاک طی جلسه‌ای مشترک با بخش‌های نظارتی و دستگاه‌های متولی برنامه‌ای برای برخورد حقوقی با بنگاه‌هایی که مصوبه شورای عالی را رعایت نمی‌کنند تدوین شود.

کد خبر 5785238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha