۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۰۶

استاندار چهارمحال و بختیاری:

برخورد دستگاه قضا با فساد امید را در دل مردم زنده می کند

برخورد دستگاه قضا با فساد امید را در دل مردم زنده می کند

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برخورد دستگاه قضا با فساد امید را در دل مردم زنده می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس کل و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در کشور و این استان منشأ تحولات بزرگی بود، این موفقیت‌ها به برکت امامین انقلاب رخ داد که از ابتدا در برابر طاغوت و خواسته‌های نامشروع آن ایستاده‌اند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تاکید دارند که به جای پرداختن به حاشیه به متن بپردازند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دشمن با هجمه گسترده خود درصدد ناامید کردن مردم ایران است و یکی از دستگاه‌هایی که در برملا کردن این توطئه در خدمت مردم ارائه خدمت می‌کند دستگاه قضا است.

حیدری عنوان کرد: آنچه مردم را خوشحال می‌کند این است که ناترازی‌ها تراز شود، با مدیریت کارتابلی نمی‌شود ناترازی‌ها را اصلاح کرد بلکه باید در بین مردم بود، مشکلات مردم را درک کرد و اقدام صحیح انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: برخورد قبرخورد قاطعانه دستگاه قضا با مفاسد ازجمله مفاسدی که با عنوان سلطان از آن‌ها یاد می‌شد، باعث شادی و امیدواری در بین مردم می‌شود.اطعانه دستگاه قضا با مفاسد ازجمله مفاسدی که با عنوان سلطان از آن‌ها یاد می‌شد، باعث شادی و امیدواری در بین مردم می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اغتشاشگران در وقایع اخیر به دنبال آسیب به وحدت و انسجام کشور بودند که با حضور به‌موقع دستگاه قضا با عوامل اغتشاش‌ها، این استان با مشکلات چندانی مواجه نشد.

کد خبر 5785381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha