۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۳۱

فرماندار سربیشه تأکید کرد؛

تلاش روابط عمومی‌ها در انعکاس اخبار مؤثر شهرستان سربیشه

تلاش روابط عمومی‌ها در انعکاس اخبار مؤثر شهرستان سربیشه

بیرجند-فرماندار سربیشه کمترین انتظار از روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان را انعکاس به موقع و مؤثر اخبار شهرستان در جراید و صدا و سیمای استان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا لکزایی عصر دوشنبه در نخستین گردهمایی روابط عمومی‌های ادارات شهرستان سربیشه ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به اینکه جایگاه روابط عمومی بالا و ارزشمند است، گفت: روابط عمومی‌های ادارات شهرستان باید از ظرفیت‌های نوین ارتباطی بهره مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها نقش مهمی در اطلاع رسانی اقدامات دولت و پیشبرد اهداف نظام دارند، افزود: مدیران باید نقش روابط عمومی را به خوبی دریابند و به آن اهمیت دهند زیرا روابط عمومی‌ها چشم و گوش بینا و سخنگوی ادارات هستند.

فرماندار سربیشه با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در بخش‌های مختلف نقش روشنگری دارند، تصریح کرد: روشنگری و پاسخ درست به شبهات افکار عمومی سرلوحه کار روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

لکزایی با تاکید بر اینکه مسئولان روابط عمومی نیازمند آموزش در این حوزه هستند، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته دوره آموزشی برای ارتقای کیفی و سواد رسانه در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان داخلی و خارجی به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و دولت هستند، افزود: روابط عمومی‌های ادارات اطلاع رسانی و اخبار را به صورت شفاف و دقیق در دستور کار خود قرار دهند و خدمات دولت و نظام را برای نسل جوان و مردم بازگو کنند.

کد خبر 5787640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha