۲ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۱۰

احداث اولین زمین ساحلی پرتابل کشور؛

شجیع: احداث زمین پرتابل فصل نوینی در توسعه ورزش‌های ساحلی است

شجیع: احداث زمین پرتابل فصل نوینی در توسعه ورزش‌های ساحلی است

همزمان با آغاز مسابقات تنیس بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» از اولین زمین ساحلی مصنوعی و پرتابل کشور در مجموعه میکامال کیش بهره برداری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا شجیع سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی یا اعلام این خبر افزود: ورزش های ساحلی دارای جذابیت های بی نظیری هستند که متاسفانه به دلیل فقدان زیرساخت های ساحلی جذاب و جوانپسند آنچنان که باید مورد توجه عموم مردم و علاقه مندان قرار ندارند.

وی ادامه داد: در حالی که با خلق جذابیت های بصری در ساخت زیرساخت‌های ساحلی جذاب، هم می توان به جذب نسل جوان به این ورزش ها اقدام کرد و هم می‌توان نشاط، شادابی و امید را از طریق ورزش های ساحلی ترویج کرد.

شجیع در ادامه افزود: خوشبختانه به بهانه برگزاری رویداد ملی بازی‌های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» شاهد حمایت مجموعه میکامال کیش برای راه اندازی اولین زمین پرتابل ساحلی کشور بودیم که با سازه های سبک طراحی و اجرا شده و از قابلیت حمل به نقاط دیگر و تغییر اندازه در زمان کمتر از ۲۴ ساعت برخوردار است.

سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی اظهار داشت: در این زمین و تا ۱۳ خردادماه شاهد برگزاری ۴ رویداد ساحلی تنیس، فوتوالی، سپک تاکرا و والیبال ساحلی خواهیم بود و امیدواریم با این اتفاق، فصل نوینی در توسعه ورزش های دریایی و ساحلی آغاز شود.

کد خبر 5787939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha