۳ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۴۰

استاندار تهران:

دشمنان به دنبال از بین بردن باورها و کم ارزش کردن هنجارها هستند

 دشمنان به دنبال از بین بردن باورها و کم ارزش کردن هنجارها هستند

تهران- استاندار تهران با تاکید بر نقش حراست در زمینه نگاه دینی و اعتقادی در کشور گفت: دشمنان به دنبال از بین بردن باورها و کم ارزش کردن هنجارها هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صبح چهارشنبه در همایش حراست بصیر، انتخاب، حماسه سازی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت: دشمن جنگ ترکیبی را با چند هدف طراحی کرده است، البته دشمنان از اینکه جمهوری اسلامی را سرنگون کنند، ناامید شده‌اند، اما رخنه در اهداف انقلاب و برهم زدن فضای تعادلی کشور را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مبتنی بر نگاه دینی و اعتقادی می‌باشد، افزود: دشمنان به دنبال از بین بردن باورها و کم ارزش کردن هنجارها در ایران اسلامی هستند، در واقع دشمنان دین‌زدایی را در دستورکار خود قرار داده‌اند، از این‌رو حراست باید بر این موضوعات تمرکز داشته باشد.

استاندار تهران سپس با اشاره به موضوع انتخابات عنوان کرد: مقام معظم رهبری چهار جهت‌گیری مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت را در مورد انتخابات مطرح کردند که باید به دنبال اجرایی کردن آنها باشیم، در این مسیر حراست در ایجاد مشارکت حداکثری نقش مؤثری دارد.

فخاری سپس گفت: برای تحقق چهار محور اصلی در انتخابات، باید آن را به برنامه اجرایی تبدیل کنیم و برنامه مختص حراست پیگیری شود.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری در حوزه حراست خاطرنشان کرد: پیشگیری یک اصل مهم است و هوشیاری و آمادگی به شما کمک می‌کند تا در پیشبرد اهداف موفق باشید و اثربخشی اقدامات را بالا ببرید.

کد خبر 5788896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha