۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۰

رئیس امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش البرز خبر داد؛

برپایی جشن حماسه ملی سوم خرداد در مدارس شاهد البرز

برپایی جشن حماسه ملی سوم خرداد در مدارس شاهد البرز

کرج- رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش البرز گفت: جشن حماسه ملی سوم خرداد با شعار «همدلی و همبستگی ملی» در مدارس شاهد این استان برپا شد.

محمدرضا سعیدی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از سوم خرداد به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ و نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس یاد کرد و افزود: در این حماسه، انسجام و شجاعت ملت ایران و جانفشانی رزمندگان اسلام و جوانان این مرز و بوم را در پای آرمان‌ها به منصه ظهور رساند.

وی خاطرنشان کرد: بی شک عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس در سوم خرداد ۱۳۶۱ تمام معادلات دشمن و هیمنه استکبار را در هم شکست.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش البرز بیان کرد: حماسه سوم خرداد، تجلی گاه عزت، استواری و شرف ایرانیان و قرارگاه عاشقی و از جان گذشتگی ملت بزرگ ایران اسلامی است.

سعیدی‌مقدم یادآور شد: فتح و حماسه بزرگ خرمشهر در دوران جنگ تحمیلی نمونه‌ای از تحقق شعار «ما می‌توانیم» است که این مهم در قالب جشن و تولید محتوای حماسی برای دانش آموزان در فضای عمومی و مجازی مدارس شاهد به نمایش در می‌آید.

وی ادامه داد: در قالب این جشن و خاطره گویی‌ها بار دیگر ایمان راسخ جوانان غیور ملت ایران اسلامی که توانست خرمشهر را پس از ۱۹ ماه اسارت آزاد کند و پیروزی بزرگی را خلق کند برای دانش آموزان به تصویر کشیده می‌شود.

وی ادامه داد: در مدارس شاهد استان البرز محتواهای تربیتی و حماسی ویژه سالروز آزاد سازی خرمشهر همراه با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) تولید و در بستر شبکه شاد انتشار یافت و ایستگاه صلواتی با پخش شیرینی، شربت و شکلات برپا شد.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: امروز در مدارس شاهد استان البرز بار دیگر درس شیرین مقاومت به زبان قلم و هنر برای دانش آموزان به تصویر درآمد.

کد خبر 5789432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha