۶ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۶

فرماندار رباط کریم:

خانه های خالی در شهرپرند شناسایی و به اداره مالیات معرفی شوند

خانه های خالی در شهرپرند شناسایی و به اداره مالیات معرفی شوند

رباط کریم- فرماندار رباط کریم به شرکت عمران و دستگاه‌های ذی‌ربط برای شناسایی خانه‌های خالی در شهر پرند مأموریت داد و گفت: باید این خانه‌ها برای دریافت مالیات به اداره مالیات معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، امید احمدی صبح شنبه در جلسه شورای مسکن و باز آفرینی رباط کریم طی سخنانی اظهار داشت: رباط‌کریم بار مسکن کشور را به دوش می‌کشد و تأمین کنند بیشترین مسکن برای خانوارها است.

وی مسکن را از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم دانست و گفت: با توجه به افزایش قیمت، مسکن و اجاره بها به یکی از دغدغه‌ها و مشکلات مردم تبدیل شده که در جهت کاسته شدن از دغدغه‌ها همه دستگاه‌های خدمات رسان باید از تمامی ظرفیت خود جهت تکمیل مسکن ملی استفاده کنند.

فرماندار رباط کریم در خصوص مسکن ملی نیز گفت: باید همه دستگاه‌های دولتی تلاش کنند، تا مسکن ملی در نصیر شهر، پرند و رباط‌کریم تأمین شود.

وی اضافه کرد: باید دید مسئولان رباط کریم به مساله مسکن نگاه ملی بوده و زیرساخت‌های آن قبل از افتتاح تأمین شود.

احمدی تشکیل تعاونی مسکن کارکنان دولت در رباط کریم را یکی از راهکارهای مفید در جهت صاحبخانه کردن کارکنان ادارات دانست و گفت: اید زمین‌هایی که فاقد کاربری و از قیمت مناسب برخوردار هستند شناسایی و برای طرح ساخت مسکن اجرا شود، این پروژه با کمک شهرداری‌ها در محل مناسب اجرا و با اولویت خود کارمندان دولت به آنان واگذار می‌شود.

فرماندار رباط کریم به شرکت عمران و دستگاه‌های ذی‌ربط برای شناسایی خانه‌های خالی در شهر پرند مأموریت داد و گفت: باید این خانه‌های خالی برای دریافت مالیات به اداره مالیات معرفی شوند.

کد خبر 5795156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
      27 0
      مالیات ستانی به هر نحوه ممکن
    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      14 0
      رفتید توی جایی که نباید آپارتمان ساختیدهمکار ما از پردیس میاید شهرری سرکار بنده خدا پرستار است ....چرا خونه یک طبقه ویلایی نمیسازید که مشکل آب وبرق و آسانسور وپمپ آب نداشته باشد....
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      13 0
      بجای آپارتمان سازی خونه یک طبقه ویلایی میساختید واز پنل خورشیدی برایش استفاده میکردید که مشکل انرژی آنهم حل میشد دیگه نیاز به آسانسور وپمپ آب وغیره نداشت ....
    • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      11 0
      به عکس بالا نگاه میکنم متاسف میشوم نه درختی نه گیاهی ...نه رنگ زندگی دیده نمیشود چرا به جای این آپارتمان های بی قواره خانه های یک طبقه ویلایی نساختید که روح زندگی داشته باشد......