واکنش گروه‌های مقاومت به عملیات طولکرم/مهار مقاومت شکست خورده است

واکنش گروه‌های مقاومت به عملیات طولکرم/مهار مقاومت شکست خورده است

گروه‌های مختلف مقاومت فلسطین به عملیات تیراندازی امروز در شمال طولکرم واکنش نشان داده و تاکید کردند که تلاش‌های صهیونیست‌ها برای مهار مقاومت در کرانه باختری، شکست خورده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب‌نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات ضدصهیونیستی امروز در شمال طولکرم که به هلاکت یک نظامی صهیونیست منجر شد، واکنش نشان داد.

در بخشی از بیانیه جنبش حماس آمده اسن: عملیات‌های تیراندازی که هر روز در کرانه‌باختری رخ می‌دهد و آخرین آنها در شمال طولکرم انجام شده، بیانگر شکست اشغالگران صهیونیست در مهار مقاومت و از بین بردن آن است.

جنبش جهاد اسلامی نیز با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: عملیات حرمش نشان داد که تجاوزات، بازداشت‌ها و به شهادت رساندن فلسطینیان در کرانه باختری، موجب افزایش عزم و اراده گروه‌های مقاومت برای ادامه مبارزه علیه اشغالگران صهیونیست شده و رژیم صهیونیستی را دچار فرسایش بیشتر می‌کند.

کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای در واکنش به این عملیات تیراندازی، عنوان کرد: عملیات حرمش بیانگر آمادگی مقاومت برای پاسخگویی به جنایات رژیم صهیونیستی است و اشغالگران باید بدانند که جنایات آنها هرگز بی‌پاسخ نمی‌ماند.

جنبش مقاومت مردمی فلسطین نیز در بیانیه‌ای تصریح کرد: ما به نیروهای مقاومت و جوانان انقلابی که سد محکمی در برابر اشغالگران تشکیل داده و از سرزمین و حقوق ملت فلسطین حمایت می‌کنند، درود می‌فرستیم.

منابع عبری ساعاتی پیش از عملیات جدید تیراندازی در این شهرک صهیونیست‌نشین در کرانه باختری خبر دادند. در این تیراندازی یک نظامی صهیونیست پس از هدف قرار گرفتن از ناحیه سینه و کتف به هلاکت رسید و مجری عملیات نیز توانست از محل دور شود. ارتش رژیم صهیونیستی با مشارکت شاباک برای بازداشت مجری این عملیات با استفاده از یک بالگرد و چندین یگان زمینی وارد عمل شده است.

کد خبر 5798400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی تهرانی IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      0 0
      بخدا قسم عربها نترسن وازهمه طرف بزنند یا حداقل با اسرائیل همکاری نکنند شکست اسرائیل حتما است چرا کاری نمی کنید بداد مردم فلسطین برسید تمام دنیا ی اسلامی