۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۷:۴۱

رئیس مجلس عنوان کرد؛

بررسی طرحهای نیمه تمام در خراسان شمالی/ توسعه روابط با ترکمنستان

بررسی طرحهای نیمه تمام در خراسان شمالی/ توسعه روابط با ترکمنستان

بجنورد- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های متعدد کشاورزی، گردشگری، دامپروری و... در خراسان شمالی گفت: بررسی طرح های نیمه تمام در خراسان شمالی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف صبح چهار شنبه در بدو ورود به فرودگاه بجنورد در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار داشت: حضور در جمع مردم خراسان شمالی آن هم در روز میلاد امام رضا (ع) یک توفیق است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقوام مختلف خراسان شمالی شامل ترک، تات، کرمانج و… همواره پای انقلاب ایستاده‌اند.

وی در ادامه افزود: پیرو بازدیدهای نظارتی مجلس شورای اسلامی قصد داریم تا در این سفر طرح‌های نیمه تمام و پیش بینی‌های احتمالی برای اتمام این طرح‌ها بررسی شود.

قالیباف گفت: اولویت‌بندی طرح‌های اقتصادی در آستانه برنامه توسعه هفتم در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خراسان شمالی در بخش کشاورزی، دامپروری، گردشگری، معادن و صنایع دارای ظرفیت‌های زیادی است که باید این پتانسیل به بهره‌وری مناسب برسد.

قالیباف تصریح کرد: روز گذشته با رئیس مجلس خلق مصلحتی ترکمنستان دیداری داشتم که بر توسعه روابط تجاری و اقتصادی بین خراسان شمالی و این کشور تاکید شد و ترکمنستان نیز این آمادگی را دارد، بنابراین شرایط برای این روابط فراهم است.

رئیس مجلس در پایان گفت: خراسان شمالی مرزی طولانی و نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر با کشور همسایه و دوست ترکمنستان دارد و باید از این فرصت در جهت توسعه اقتصادی استفاده شود.

کد خبر 5798842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha