۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱

معاون ورزش و جوانان استان قم:

قم دارای هیئت ورزش های ساحلی و دریایی شد

قم دارای هیئت ورزش های ساحلی و دریایی شد

قم- معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از تاسیس هیئت ورزش‌های ساحلی و دریایی در این استان خبر داد.

محمد علیمردانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حالی که اخیراً فدراسیون ورزش‌های ساحلی و دریایی در کشور تأسیس شده است سرپرست این فدراسیون در حکمی سرپرست این هیئت در قم را منصوب کرده است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: سرپرست فدراسیون ورزش‌های ساحلی و دریایی در حکمی علی تاج بخش را به عنوان سرپرست هیأت در قم تعیین کرده است.

وی بیان کرد: پس از آنکه علی تاج بخش از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به عنوان سرپرست هیئت ورزش‌های دریایی و ساحلی استان قم معرفی شد، محمد رضا شجیع سرپرست این فدراسیون ابلاغ سرپرستی تاج بخش را صادر و به قم ارسال کرد.

وی گفت: سرپرست فدراسیون در ابلاغ خود تاج بخش را مأمور به انجام اموری کرده که باید تا زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون به انجام برساند.

علیمردانی افزود: طراحی سربرگ و ساخت مهر هیئت با هماهنگی فدراسیون، انتصاب سرپرست نایب رئیسی، سرپرست دبیری، سه نفر عضو هیئت رئیسه و سرپرست خزانه داری هیئت با هماهنگی اداره کل و فدراسیون، اخذ کد اقتصادی هیئت با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین پیگیری افتتاح و تجهیز دفتر اداری هیئت در کوتاه‌ترین زمان ممکن از جمله اموری است که به تاج بخش محول شده‌است.

کد خبر 5803213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha