۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹

سجادی در حاشیه جلسه هیئت دولت مطرح کرد؛

واکنش به دخالت سازمان خصوصی‌سازی در تغییر هیئت مدیره سرخابی‌ها

واکنش به دخالت سازمان خصوصی‌سازی در تغییر هیئت مدیره سرخابی‌ها

وزیر ورزش درباره دخالت سازمان خصوصی‌سازی برای تغییر هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: پیشنهاد ما این است که تا ۳۰ خرداد ماه صبر کنند و تغییرات بعد از این تاریخ انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره دخالت سازمان خصوصی‌سازی برای تغییر هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: طبیعی است که در تیم مدیریتی هر سازمان و ارگانی اگر لازم باشد بازنگری‌هایی انجام شود.

وی بیان کرد: سازمان خصوصی‌سازی با توجه به نزدیک شدن فصل نقل و انتقالات، علاقمند بود که اگر قرار است بازنگری در هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام شود، این اقدام زودتر صورت بگیرد. ما به آنها اعلام کردیم که فصل نقل و انتقالات تازه دیروز شروع شده و تا ۱۵ مرداد ماه ادامه دارد.

سجادی با بیان اینکه قرار است ۳۰ خرداد ماه کنفدراسیون فوتبال آسیا نتیجه حرفه‌ای‌گری باشگاه‌ها را اعلام کند، تصریح کرد: پیشنهاد ما به وزیر اقتصاد، سازمان خصوصی‌سازی و اعضای مجمع این است که تا ۳۰ خرداد ماه صبر کنیم و اگر قرار است بازنگری در هیئت مدیره صورت بگیرد، این تغییرات بعد از این تاریخ انجام شود تا تکلیف مجوز حرفه‌ای دو باشگاه مشخص شود.

کد خبر 5804038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha