۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۳۶

پنجره مهر؛

بوستان مردم همدان،همچنان نابسامان

بوستان مردم همدان،همچنان نابسامان

همدان_ اخیرا وضعیت بوستان مردم برای خانواده ها نامناسب و غیر قابل تحمل شده است بطوری که مسئولین استانی نیز به فکر ساماندهی اوضاع افتاده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، با شروع فصل گرما و آغاز تعطیلات تابستانی برای دانش آموزان و فرهنگیان، اقبال عمومی به بوستان‌ها ومراتع سرسبز بیشتر می‌شود.شهرهمدان بوستان‌های متنوع و سرسبزی را در دل خود جای داده است که روزها و شب‌ها مورد استفاده عموم مردم بخصوص خانواده‌ها قرار می گرد.

یکی از بوستان‌های بزرگ همدان که دارای شهربازی، زمین فوتسال، زمین بازی کودکان و … نیز هست، بوستان مردم است که عده زیادی برای تفرح و فراغت به آنجا می‌روند.اخیراً وضعیت بوستان مردم برای خانواده‌ها نامناسب و غیر قابل تحمل شده است بطوری که مسئولین استانی نیز به فکر ساماندهی اوضاع افتاده‌اند.

اوایل خرداد ماه دادستان طی گفت وگویی اظهار داشت: به منظور ساماندهی بوستان مردم با پلیس هماهنگی‌هایی صورت گرفته شده است. فرماندار همدان نیز اخیراً اذعان داشت: با همکاری نیروی انتظامی با هنجارشکنی‌ها و بی قانونی‌های بوستان مردم هم برخورد داریم و نظارت خود را بیشتر خواهیم کرد تا جایی که مشکل در این بوستان حل شود.

گزارش‌های مردمی نشان می‌دهد با وجود افزایش نظارت‌ها همچنان معتادان متجاهر و برخی از هنجار شکنان در این بوستان حضور و فعالیت دارند که امید است به زودی اقدامات لازم انجام گیرد.

کد خبر 5805066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
      13 22
      اخیرا با خانواده و دخترم به پارک مردم رفتیم خیلی اوضاع بدی پیدا کرده داخل زمین بسکتبال و جایی که تنیس بازی میکردند یکسیری بودند فقط سیگار به دست و دخترخانم هایی که اصلا با یه اوضاع بدی در حال بازی بودتد.بابا بی روسری بودن که خیلی خوب بود.اینا دیگه از حد گذشته بود.
    • IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      7 3
      سلام متاسفانه پارک مردم یکی ازمکلاتش ورود اراذل و اوباش ومعتادان است خواستار پاکسازی اینها هستیم باتشکرازنیروی انتظامی
    • باران IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      5 5
      من چند سال تقریبا هر روز در فصل بهار و تابستان و اوایل پاییز بخاطر دخترم پارک مردم میرفتم . من اصلا کار با حجاب در داخل پارک ندارم ولی لطفا لطفا این چند نفری که جمع میشند با هم سیگار کشیدن بعد یکدفعه دعوا میشه .حرف های رکیک و دنبال هم می کنند یکدفعه میبینی تو دستشون چاقو قمه است .
    • مجتبی NL ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      2 1
      عدم فرهنگسازی جهت زندگی شهری.وحجوم عزیزان ازطیفهای مختلف به مکان‌های شهری بدون برنامه زندگی رادر آینده بدون همراه نداشتن اسلحه مقدور نخواهیم یافت.ساخت خانه های بی قانون.نبود نظارت مالکین دندان گردومستاجرین مانده در......حالا نوبت پارک.بعدپارک نوبت خانه وزندگی حرام.روزی خواهید فهمید که دیر یا خواهدبو
    • آرش IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      0 0
      پارک آزادگان کبودراهنگ هم وضعش به همین منواله. این هنجار شکنان در کنار غیبت پلیس آزادانه در داخل پارک به کار خود ادامه میدهند که اصلا جای مناسبی برای گردش نیست. با اینکه اینهمه هزینه عمران این منطقه شده. معتادان بهره برداری میکنند.
    • مونا IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      0 0
      گناه ما چیه که بچه هامون رو برای بازی بسکتبال فوتبال و...میبریم فضا وامکانات ورزشی هم نسبت به جمعیت زیادهمدان درحدصفره وباید خودمون وبچه ها شاهد جمع شدن جوانان معتاد درحال کشیدن موادمخدر درفاصله یک متری این مکانها باشیم هیچ پلیس یا ارگانی نظارت نداره حتی توپارکهای نواری کنار منازل هم همینطوره متاسفا