شکست عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در نابلس/ یک جوان فلسطینی شهید شد

شکست عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در نابلس/ یک جوان فلسطینی شهید شد

در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست به شهادت رسید اما صهیونیست‌ها هدف اصلی عملیات خود را محقق نکردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، نظامیان رژیم صهیونیستی، با یورش به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس یک جوان ۱۹ ساله فلسطینی به نام فارس عبد المنعم محمد حشاش را به ضرب گلوله، به شهادت رساندند.

هدف از یورش صهیونیست‌ها به این اردوگاه، بازداشت عصام الصلاج، مبارز فلسطینی بود که این عملیات در نهایت به شکست انجامید و نظامیان رژیم صهیونیستی موفق به بازداشت یا ترور وی نشدند و به ناچار از اردوگاه بلاطه عقب‌نشینی کردند.

منابع فلسطینی گزارش کردند که پس از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه بلاطه، مبارزان فلسطینی وارد درگیری مسلحانه با متجاوزان صهیونیست شده‌اند و به سمت آنان بمب‌های دست‌ساز پرتاب کرده‌اند.

منابع محلی گزارش کردند که از بلندگوهای مساجد اردوگاه بلاطه ندای دعوت از مبارزان فلسطینی جهت رویارویی با نظامیان رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسیده است.

در این یورش، نظامیان اشغالگر صهیونیست یکی از خانه‌های فلسطینیان را محاصره کرده بودند و از عصام الصلاج، مبارز فلسطینی که داخل خانه بود، خواسته بودند که تسلیم شود؛ اما اندکی بعد، منابع محلی گزارش کردند که صدای انفجار از اردوگاه بلاطه به گوش رسیده و نظامیان صهیونیست به خانه محاصره‌شده در این اردوگاه حمله کرده‌اند.

همچنین در نتیجه یورش صهیونیست‌ها به این اردوگاه، یک کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست، از ناحیه پا مصدوم شد. هلال احمر فلسطین اعلام کرده که متجاوزان صهیونیست مانع از دسترسی آنان به کودک مصدوم فلسطینی شده‌اند. به جز این کودک فلسطینی، چندین فلسطینی دیگر نیز توسط صهیونیست‌ها مصدوم شده‌اند.

کد خبر 5809505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha