۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

باید از چهره کریه منافقین پرده برداری شود

باید از چهره کریه منافقین پرده برداری شود

ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان این که چهره منافقین تطهیر نخواهد شد، بر پرده برداری از سیمای کریه این گروهک تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هفته بازخوانی حقوق بشرآمریکایی و هفتم تیر که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد، طی سخنانی گفت: در دهه شصت از ششم تیر تا دوازدهم تیرماه مجموعه جنایت های آمریکا در کشورمان رخ داد.

وی با بیان اینکه این جنایات در مقابله با استقلال خواهی کشورمان بود، گفت: باید در جهت تبیین جنایت های آمریکا تلاش شود، شاهد هستیم امروز تمام ملت های دنیا گرفتار جنایات این رژیم و متحدان آن هستند، تبیین این جنایات برای نسل جوان لازم است، دستگاه ها و مجموعه های مختلف روشنگری این سلسله جنایت ها را در دستور کار خود داشته باشند تا بتوانیم از برنامه بهره کافی را ببریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تقارن هفتم تیر با روز عرفه را یک فرصت تبلیغی مناسب دانست و گفت: در این مراسم جنایت منافقین در خصوص ترور شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران این شهید مورد بررسی قرار گیرد و در سخنرانی ها از چهره کریه منافقان پرده برداری شود.

وی با بیان اینکه چهره منافقین تطهیر نخواهد شد، گفت: سوء قصد به جان مقام معظم رهبری، ترور شهید کچویی و شهید صدوقی، گرامیداشت بمباران شیمیایی سردشت و تجلیل از جانبازان شیمیایی، سقوط هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس توسط موشک آمریکایی و… مجموعه جنایت های رخ داده در این ایام بوده است.

کد خبر 5810195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha