۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۲۲

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه گلستان:

نخستین جشنواره سلاله در گلستان برگزار می‌شود

نخستین جشنواره سلاله در گلستان برگزار می‌شود

گرگان- معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه گلستان گفت:نخستین جشنواره ویژه‌ ارائه دست‌آوردهای فرهنگی اجتماعی قرآنی و مدیریتی بقاع متبرکه با عنوان«جشنواره سراسری سلاله» در گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نصرت الله جعفری، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان، امروز در جمع خبرنگاران گفت: نخستین دوره جشنواره فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مدیریتی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با عنوان «جشنواره سراسری سلاله» در آستان‌های متبرک برگزار می‌شود.

وی افزود: امامزادگان در راستای تحقق قطب فرهنگی و ارائه انواع خدمات و فعالیت‌های برتر فرهنگی و اجتماعی و مذهبی، نیازمند اعتلا و حرکت به سمت اهداف عالی هستند.

جعفری ادامه داد: جشنواره‌های فرهنگی و هنری، زمینه‌ای برای رقابت سالم و گام مؤثردر ارتقا و کیفی‌سازی فعالیت‌ها و برنامه‌ها فراهم می‌کند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود، گفت: ابتدا متسابقین در سطح استانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و سپس برگزیدگان به مرحله ملی راه پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه افراد می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ تیرماه به سایت www.solalefestival.ir ارسال کنند، افزود: داوری اولیه در مردادماه انجام می‌شود.

.

کد خبر 5811242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha