۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴

معاون دانشگاه آزاد خبر داد:

ایجاد صندوق بازنشستگی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

ایجاد صندوق بازنشستگی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی از ارائه بسته‌های جدید تخفیف شهریه برای فرزندان کارکنان و اعضاء هیات علمی خبر داد و افزود: به دنبال ایجاد صندوق بازنشستگان دانشگاه آزاد هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نشست تخصصی معاونان توسعه و مدیریت منابع، عاملان خزانه داری و معاونان هماهنگی و برنامه ریزی استان ها با حضور دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی جویبار برگزار شد.

جاوید در این نشست با بیان اینکه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان ها براساس ظرفیت و پتانسیل خود فرایندهایی را طرحی و به سازمان مرکزی ارائه دهند، گفت: همچنین واحدها باید در هزینه ها صرفه جویی کنند تا بتوانیم در راستای رفع دغدغه های همکاران گام بر داریم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کسب درآمدهای غیرشهریه ای است، اظهار اشت: یکی از بسته های سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی بهره وری اقتصادی است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی از ارائه بسته‌های جدید تخفیف شهریه برای فرزندان کارکنان و اعضاء هیات علمی خبر داد و افزود: ما دنبال ایجاد صندوق بازنشسته کارکنان و اعضاء هیات علمی هستیم و اعضاء هیات مدیره این صندوق افراد حقوقی سازمان انتخاب می شوند تا از هرگونه آسیب حقوقی و مالی جلوگیری شود.

جاوید تأکید کرد: اگر ما جهاد تبیین و پرداخت به موقع حقوق را نداشته باشیم، همکاران حلاوت و شیرینی کارکردن در دانشگاه را احساس نمی کنند.

کد خبر 5812117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      1 0
      یک صندوق ورشکسته دیگر به صندوقهای بازنشستگی اضافه شد
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      1 0
      اشکال اینه که مدیران جدید در دانشگاه آزاد میخواهند اثبات کنند که از قبلی ها متفاوت تر هستند