۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۰

دادستان شهرستان بروجن عنوان کرد؛

برخورد قانونی با ترک فعل‌ها در خصوص جاده شهرکرد به بروجن

 برخورد قانونی با ترک فعل‌ها در خصوص جاده شهرکرد به بروجن

شهرکرد_دادستان شهرستان بروجن گفت: در صورتی که تا یک ماه آینده محور شهرکرد به بروجن به بهره‌برداری نرسد با ترک فعل‌های احتمالی در چهارچوب قانون برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پدرام رحمانی صبح دوشنبه در بازدید از روند تکمیل محور شهرکرد به بروجن، اظهار کرد: ایمن شدن محورهای مواصلاتی شهرستان یکی از راه‌هایی است که موجب کاهش تصادفات جاده‌ای و به‌تبع خسارت‌های جانی و مصدومان می‌شود.

وی افزود: مسیرهای سفیددشت به فرادنبه و فرادنبه به بروجن هم ازجمله محورهایی هستند که تصادفات جاده‌ای در آن‌ها به شدت زیاد است.

دادستان شهرستان بروجن ادامه داد: بر همین اساس در راستای دستورالعمل حفظ و نظارت بر حقوق عامه مورد تاکید ریاست قوه قضائیه، بازدید و بازرسی مستمر بر روند پروژه محور شهرکرد به بروجن تا زمان تکمیل آن ادامه خواهد داشت.

رحمانی عنوان کرد: مکاتباتی با دستگاه‌های متولی در خصوص تأخیر در تکمیل محور بروجن به شهرکرد انجام و توضیحاتی در این خصوص خواسته شده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی علل موجود در تأخیر در تکمیل پروژه وجود برخی معارضات قانونی بوده که با مذاکراتی که با مالکان شهرهای سفیددشت و فرادنبه انجام گرفت این مشکلات حل شد.

دادستان شهرستان بروجن اضافه کرد: مهندسان پروژه محور شهرکرد به بروجن این قول را داده‌اند که حداکثر تا یک ماه آینده هر دو مسیر سفیددشت به فردانبه و فردانبه به بروجن افتتاح شود.

رحمانی بیان کرد: امید است با تکمیل این محور خسارت‌های جانی و مالی تصادفات که بعضاً به دلیل ایمن نبودن محورهای مواصلاتی حادث می‌شود کاهش یابد.

وی تاکید کرد: در صورتی که تا یک ماه آینده محور شهرکرد به بروجن به بهره‌برداری نرسد اقدامات قانونی با مسببان این مهم صورت می‌گیرد و با ترک فعل‌های احتمالی در چهارچوب قانون برخورد می‌شود.

کد خبر 5814148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha