۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۴۴

سرپرست فرمانداری کرمانشاه:

ساماندهی محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه محدود به «آقاجان» نخواهد ماند

ساماندهی محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه محدود به «آقاجان» نخواهد ماند

کرمانشاه- سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به تشکیل قرارگاهی برای ساماندهی محلات حاشیه‌نشین، گفت: ساماندهی محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه محدود به «آقاجان» نخواهد ماند.

محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر کرمانشاه خدمات خوبی توسط گروه‌های جهادی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی ارائه شده و همراهی و همدلی مردم و مسئولین در بر طرف کردن مشکلات و موانع اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه باید اطلاعات دقیقی از محلات حاشیه‌نشین در دسترس باشد، افزود: رصد و پایش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی توسط مسئولان و گروه‌های اجتماعی در حال انجام است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه تصریح کرد: ساماندهی محلات حاشیه نشین از محله آغاز شد زیرا این محله به یک منطقه خاص و ویژه تبدیل شده و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در آن دیده می‌شود.

آمویی بیان کرد: تاکنون ۱۱۰ خانه در محله آقاجان تخریب شده و ۲۰ منزل دیگر نیز باقی مانده اما ساماندهی مناطق محروم تنها مختص اقاجان نخواهد بود.

وی با اشاره به جمع آوری بیش از یک هزار معتاد متجاهر، گفت: جمع آوری و نگهداری معتادین متجاهر هزینه‌های سنگینی دارد و یک مجموعه تنها نمی‌تواند پاسخگو باشد و در این مسیر از ظرفیت تمام دستگاه‌ها باید استفاده شود.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه ۳۶ سکونتگاه غیر رسمی دارد، خاطرنشان کرد: محله ده پهن از محلات حاشیه‌ای است که در محدوده شهری قرار ندارد اما با هماهنگی‌های انجام گرفته هفت کیلومتر شبکه فاضلاب در حال احداث دارد و معبرهای ورودی و خروجی آن نیز در حال اصلاح است.

آمویی عنوان کرد: ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر کرمانشاه و محلات حاشیه نشین از چالش‌های پیش رو است و ساماندهی ضایعات فروشی در محلات باید انجام شود.

کد خبر 5815008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یه هم وطن IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      2 0
      چی رو سامان بدین؟؟؟؟این اجاره ها رو کسی کار نداره؟افتاده دست املاکی ها اونام برای درصد بیشتر گرفتن تا اونجا که میتونن بالا بردن،صاحب خانه عزیز نگاه به خانه ات بکن و قیمت بذار،خجالت اوره قیمتها
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      2 0
      محلات ارزان قیمیتی مثل تپه فتحعلیخان و کل هواس که پولمون میرسه خانه اجاره کنیم پره از مواد فروش و معتاد راه میری تعارف میکنن بیا مواد بخر محلاتیم که مواد فروش ندارن گرانن ما دیگه پولمان نمیرسه خانه اجاره کنیم باید بریم بمیریم
    • سعید IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      2 0
      به داد محله تپه فتحعلی خان برسید مواد مخدر آنجا غوغا می کنه علنی تو کوچه ها شیشه و سایر مواد مخدر مصرف می کنند اوضاع آنجا اسفناک است
    • ناشناس IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      1 0
      باسلام خسته نباشید من این کار شمارو تحسین میکنم رحمت بر پدرومادرتون این معتادان واین گداها واین عرازل واوباش واقعا ومتاسفانه چهره شهر کرمانشاه رو خراب کردن لطفا به داد استان کرمانشاه برسید اعتیاد فقر بیکاری دزدی وطلاق بیداد میکنه در این شهر لیاقت کرمانشاه بیشتر از اینهاست با تشکر