۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۴۶

نماینده ورامین پیشوا و قرچک در مجلس خبر داد؛

وعده مسئولین پیشوا برای تسریع درتعیین تکلیف مالباختگان جعفری

وعده مسئولین پیشوا برای تسریع درتعیین تکلیف مالباختگان جعفری

پیشوا- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین قضائی اطمینان خاطر دادند، که تلاش خواهند کرد، به سرعت تکلیف پرونده صندوق جعفری مشخص شود.

حسین نوش آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر از دیدار با جمعی از مال باختگان صندوق جعفری پیشوا خبر داد و افزود: موضوع مال باختگان در مراجع قضائی در دست بررسی و پیگیری است و دستگاه قضائی بر حسب وظیفه و مأموریت ذاتی خود، از حقوق فردی و اجتماعی مردم دفاع می‌کند و اجازه نخواهد داد، حقوق عمومی تضییع شود.

وی گفت: از زمانی که این، اتفاق افتاده، به عنوان وکیل مردم، مسئله را از طریق مسئولین قضائی پیگیری کردم و اطمینان خاطر دادند، که حتماً از حقوق مال باختگان دفاع می‌کنند و تلاش خواهند کرد، به سرعت تکلیف این پرونده روشن شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مال باختگان عزیز با حفظ آرامش و شکیبایی فرصت دهند تا مقامات قضائی، با بررسی و تحقیقات کافی و تکمیل پرونده و حساب رسی دقیق، مطالبات مردم را اعاده کنند.

نوش آبادی گفت: مالباختگان مطمئن باشند قوه قضائیه کشور بدون مسامحه، از حق قانونیشان دفاع خواهد کرد و من هم در کنار مسئولان قضائی پیشوا و استان تهران پیگیر موضوع هستم و امیدوارم شرایط مناسب برای پرداخت مطالبات به حق مردم فراهم شود.

کد خبر 5815010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha