۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸

عسکری در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی:

نیکبخت کارشناس تمام عیار حوزه کشاورزی است

نیکبخت کارشناس تمام عیار حوزه کشاورزی است

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: نیکبخت کارشناس تمام عیار حوزه کشاورزی است و می تواند در حوزه ماموریتی و اجرای منویات رهبری و مطالبات مردم موفق باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد عسکری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۳۰ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی برنامه‌ها و صلاحیت محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، گفت: نیکبخت کار خود را از کشاورزی شروع کرده و در واقع با مشکلات و کمبودها آشنایی دارد و کارشناس تمام عیار این حوزه است.

وی بیان کرد: وی فردی صالح است و از نگاه اقتصادی، سالم است و بر کار اشراف و در وزارتخانه مقبولیت دارد. همچنین در حوزه ستادی و پایین دستی کار کرده است و طعم تلخ فقر و محرومیت را چشیده است.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وی می‌تواند در حوزه مأموریتی و اجرای منویات رهبری و مطالبات مردم موفق باشد و آشنایی کامل با بخش کشاورزی دارد و همچنین نظرات و راهکارهای وی می‌تواند گره‌گشا باشد.

عسکری ادامه داد: انتظار داریم در صورت رأی اعتماد مجلس به وی، مسائل و مشکلات کشاورزی با جدیت دنبال شود و ما از هیچ تلاشی برای کمک به وی فروگذار نخواهیم کرد، زیرا این حوزه می‌تواند در مهار تورم تأثیرگذار باشد. نیکبخت باید مبارزه با فساد در وزارت جهاد کشاورزی را در دستورکار قرار دهد.

وی تاکید کرد: جلوگیری از تصمیمات خلق الساعه، استمهال وام کشاورزان، مدیریت آب و خاک، پرداخت مطالبات گندم کاران، سنددار شدن زمین‌های کشاورزی و اجرای احکام برنامه ششم توسعه اهمیت زیادی دارد.

کد خبر 5815110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha