۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۸

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

اقدامات در محیط دانشجویی باید پشتوانه فکری داشته باشد

اقدامات در محیط دانشجویی باید پشتوانه فکری داشته باشد

شیراز- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: انجام هر کار و اقدامی در محیط‌های دانشجویی باید عالمانه بوده و پشتوانه فکری، دانشی و بینشی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل قزل سفلی سه شنبه در جلسه کمیسیون دانشجویی در شیراز افزود: باید از هرگونه فعالیتی که خارج از این مدار و مسیر باشد خودداری کنیم.

وی ادامه داد: همچنین کار ما باید حتماً همگرایانه باشد و با هم افزایی و وحدت قلوب در کنار هم ظرفیت‌های مختلف را در کنار هم قرار دهیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: همین کنار هم قرار گرفتن باعث شد که سال گذشته مدیریت فضای سیاسی دانشگاه‌ها با موفقیت صورت گیرد.
قزل سفلی، رویکرد بعدی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در قبال دانشگاه‌ها را حل مساله دانست و افزود: در کنار شناسایی و احصا مسائل و مطرح کردن آنها، می‌کوشیم آن مسائل حل شوند.

وی ادامه داد: باید برای بازگشایی دانشگاه‌ها آماده شویم و مواردی که به کامل شدن آمادگی ما کمک می‌کند را مد نظر قرار دهیم، باید ببینیم که خوابگاه‌ها، سلف سرویس‌ها و حمل و نقل ما چقدر برای بازگشایی دانشگاه‌ها فراهم و آماده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ضمن تاکید بر لزوم توجه به انجام کار تیمی و گروهی در دانشگاه‌ها بیان کرد: باید چنین مواردی را از هم اکنون بیشتر جدی بگیریم و به دنبال کارهای کوچک اما موفق باشیم.

قزل سفلی اظهار کرد: کار گروهی در کشور ما ضعیف است در حالی که کار گروهی همبستگی خوبی ایجاد می‌کند.
وی ادامه داد: ما کارهای پرهزینه و کم اثر بسیار انجام می‌دهیم در حالی که باید بر انجام کارهای کم هزینه و پر اثر مانند اردوهای کوچک دانشجویی تمرکز کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: امروز فضای مجازی و رسانه کاری کرده اند که بین داشته‌ها و خواسته‌های جوانان ما یعنی آنچه دارد و آنچه که باید داشته باشد فاصله ایجاد شده و این شروع ناامیدی است.

قزل سفلی افزود: باید بکوشیم که تأثیرگذار باشیم تا فضای مجازی به تنهایی دانشجویان ما را کنترل نکند و خود ما هم بتوانیم ایفای نقش کنیم.

کد خبر 5815314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha