۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

مهمترین هدف جنگ شناختی دشمن خانواده است

مهمترین هدف جنگ شناختی دشمن خانواده است

مشهد ـ فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: مهم‌ترین هدف جنگ شناختی دشمن خانواده و تشکیل آن است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی اظهار کرد: جوانان باید با بررسی ابعاد فردی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بزرگان از آنها الگو بگیرند و در جنگ شناختی با دشمن عقب نشینی نکنند چرا که با آگاهی، بصیرت و شناخت تاکتیک‌ها و تهدیدات نوین دشمن می‌توان در خط مقدم مقابله با جنگ شناختی دشمن بود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: اول ذی الحجه در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) گرد هم آمدیم تا در حضور زوج‌های جوان نیروی ارتش جایگاه والای زن را در جبهه انقلاب و در کنار شما بزرگ مردان تبریک گوییم.

وی بیان کرد: پیش شرط اساسی استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود آمادگی روحی و وجود آرامش است و شما بانوان رزمنده غیرتمند خط مقدم هستید.

واحدی خطاب به نیروهای جوان ارتش گفت: همسران شما نه فقط به خودتان بلکه به شرایط کاری شما بله گفتند پس قدر این فداکاری را بدانید.

تنها راه خوشبختی زوجین سبک زندگی اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسنی، نماینده ولی فقیه در ارتش نیز اظهار کرد: بزرگترین نعمت، تشکیل زندگی است؛ در کنار هم بیاموزید تا بتوانید یک زندگی توأم با خوشبختی داشته باشید و سبک زندگی اسلامی را پیشه راه خود قرار دهید.

نماینده ولی فقیه در ارتش افزود: تنها راه خوشبختی زوجین سبک زندگی اسلامی است که همه چیز شامل امانت داری، وفا، خوش اخلاقی و …را به زوجین می‌آموزد.

وی بیان کرد: هیچ بنایی در اسلام بهتر از تشکیل زندگی نیست و به خواهران و برادران خودم می‌گویم که نعمت‌ها فراوان و گریزانند و باید با مهارت، مهار نعمت‌ها را داشته باشیم و در راه جهاد زندگی که بزرگترین نعمت محسوب می‌شود از خودگذشتگی داشته باشیم.

کد خبر 5815377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha