۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۳۲

رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها ی اردبیل خبر داد؛

آغاز به کار سایت «ازدواج همرسان» در اردبیل

آغاز به کار سایت «ازدواج همرسان» در اردبیل

اردبیل-رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: سایت «ازدواج همرسان» با هدف تسهیل ازدواج جوانان و دانشجویان در اردبیل آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبداله حسنی ظهر سه‌شنبه در آئین رونمایی از «طرح همرسان» اظهار کرد: سایت «طرح همرسان» با هدف تسهیل ازدواج جوانان و دانشجویان امروز در دانشگاه محقق اردبیلی رونمایی و آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه تمامی دانشجویان، جوانان و افرادی که قصد ازدواج دارند می‌توانند با مراجعه به «سایت همرسان» اطلاعات اولیه خود را ثبت کنند، گفت: این اطلاعات به شکل محرمانه به رابطین و مشاورین ازدواج ارسال می‌شود.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: افراد در سایت همرسان اطلاعات شخصی، معیارها، خواسته‌ها و علایق خود را ثبت می‌کنند و در نهایت پس از بررسی مشاورین، فرد مورد نظر که مطابق خواسته‌های آن فرد باشد به آن‌ها معرفی می‌شود.

حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه مشاورین افراد را به هم معرفی خواهند کرد و پس از تأیید دو طرف خانواده مطلع و سایر کارهای ازدواج زوجین انجام خواهد شد، افزود: مشاورین طرح همرسان قبل ازدواج، حین ازدواج و پس از ازدواج در کنار زوجین بوده و خدمات مشاوره‌ای ارائه خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت ازدواج در دین اسلام، ادامه داد: دین اسلام برای تشکیل خانواده اهمیت فراوانی داده است به طوری که ازدواج یک امر گسترش آرمان توحیدی است و بر اساس احکام دینی هرکسی ازدواج کند نصف دین خود را کامل کرده‌است.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: ایجاد احساس آرامش، سلامت اجتماعی و شکل گیری صفا و صمیمیت در جامعه از جمله برکات ازدواج است و براساس آیات و روایات افرادی که در بحث ازدواج میانجیگری می‌کنند بالاترین ثواب را بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 5815700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha