۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۰۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خبر داد؛

گردهمایی فعالان رسانه‌ای و فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی استان همدان

گردهمایی فعالان رسانه‌ای و فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی استان همدان

همدان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از گردهمایی فعالان رسانه‌ای و فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز تاسیس خبرگزاری مهر خبر داد.

‌حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۶۰ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: همزمان با هفته تبلیغات اسلامی برنامه‌های مختلفی در هفته تبلیغ و اطلاع رسانی در همدان برگزار می‌شود.

وی، غبارروبی گلزار شهدا و حضور در مزار و درگذشتگان شبکه تبلیغ را از برنامه‌های هفته تبلیغات اسلامی در سطح استان همدان دانست و گفت: دیدار با ائمه جمعه و فرمانداران و برپایی نمایشگاه دستاوردهای تبلیغی، و تشکل‌های فرهنگی، دینی و قرآنی از جمله برنامه‌های هفته تبلیغ و اطلاع رسانی در همدان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در ادامه صحبت‌های خود، به برگزاری دعای پر فیض کمیل مزین به نام شهدای روحانی و تبلیغ در این هفته اشاره کرد و افزود: حضور در برنامه زنده صبح عالی در صدا و سیمای مرکز همدان نیز از برنامه‌های دیگر در این هفته خواهد بود.

حجت الاسلام نظیری با اشاره به همزمانی روز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی با روز اصناف تصریح کرد: دیدار شبکه تبلیغ با اصناف و بازاریان و دیدار با کسبه معتمد بازار با حضور اصحاب رسانه از برنامه‌های هفته تبلیغات اسلامی در همدان است.

وی در ادامه صحبت‌های خود از فعالیت‌های تبلیغی مبلغان در ۸۰۰ مسجد و حسینیه شهری و روستایی در هفته تبلیغ و اطلاع رسانی نیز خبر داد و افزود: حضور شبکه تبلیغ در نماز جمعه از برنامه‌های هفته تبلیغات اسلامی در استان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه در هفته تبلیغ و اطلاع رسانی از ۵۰ خانواده معظم شهید تبلیغ تجلیل می‌شود؛ گفت: تور راهیان پیشرفت با حضور شبکه تبلیغ از دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف، مراسم روضه خوانی منزل پیرغلامان و تکریم خانواده‌های ایشان طی هفته تبلیغات اسلامی در استان همدان به انجام خواهد رسید.

حجت الاسلام نظیری از دیدار و سرکشی از پیشکسوتان مبلغه خبر داد و گفت: نشست‌های هم اندیشی تخصصی با نخبگان و اصحاب رسانه و نشست با خبرگزارهای محلی، فعالین و طلاب از دیگر برنامه‌های هفته تبلیغ و اطلاع رسانی در همدان است.

این مسئول از گردهمایی فعالان رسانه‌ای و فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز تأسیس خبرگزاری مهر خبر داد و تصریح کرد: برگزاری ۵۰۰ برنامه تبیینی در شب شهادت امام محمد باقر، برگزاری نشست‌های هم اندیشی پیرامون نقش بانوان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و تحقق الگوی سوم زن نیز در این هفته انجام خواهد شد

کد خبر 5815845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha