۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰

مدیرکل استاندارد لرستان خبر داد؛

تمام وسایل بازی مستقر در بوستان‌های خرم‌آباد غیر استاندارد هستند

تمام وسایل بازی مستقر در بوستان‌های خرم‌آباد غیر استاندارد هستند

خرم‌آباد- مدیرکل استاندارد لرستان تاکید کرد: تمام وسایل بازی مستقر در بوستان‌های سطح شهر خرم‌آباد غیر استاندارد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید والی زاده مرادی امروز چهارشنبه د: جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به مکاتبات مستمر و پیگیری‌های این اداره کل در خصوص شرایط نامطلوب وضعیت استانداردسازی وسایل بازی سطح استان و با هماهنگی دادستان مرکز استان و با حضور نمایندگان اداره کل استاندارد، سازمان سیما و منظر شهرداری خرم آباد و نماینده نیروی انتظامی، تعداد ۶۱ وسیله بازی که در مالکیت بخش خصوصی بود پلمب شد.

وی علت پلمب این تجهیزات را، اتمام اعتبار مجوز استاندارد و عدم اقدام مالکان و یا بهره برداران آنها برای تمدید مجدد گواهی استاندارد ذکر کرد.

مدیرکل استاندارد لرستان در ادامه، گفت: تمام وسایل بازی مستقر در تمام بوستان‌های سطح شهر خرم آباد که به صورت رایگان در اختیار مردم است به صورت ۱۰۰ در صد غیراستاندارد هستند و گزارش بازرسی و تحلیلی از این وسایل جهت جمع آوری برای شهرداری خرم آباد ارسال شده است و انتظار می‌رود شهرداری‌ها در اسرع وقت نسبت به استانداردسازی این وسایل بازی اقدام نمایند.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و افزایش تقاضا برای استفاده از مجموعه‌های تفریحی توسط کودکان و نوجوانان، بازرسی و بررسی وضعیت ایمنی و تاییدیه استاندارد وسایل بازی مستقر در شهربازی‌ها، پارک‌ها و زمین‌های بازی سطح استان، در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

کد خبر 5816323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha