۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱

فرمانده سپاه اردبیل:

دشمن خیمه نظام را هدف گرفته است

دشمن خیمه نظام را هدف گرفته است

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمن خیمه نظام اسلامی را که ولایت فقیه است با تهدیدهای مختلف نشانه گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر چهارشنبه در اجلاسیه شهدای کارمند اردبیل در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: شهدا در کنار پیامبران و علما شفاعت امت اسلامی را خواهند کرد و ما با برگزاری اجلاسیه شهدا در اقشار و گروه‌های مختلف سعی می‌کنیم تا راه و مرام آنها را الگو و سیره رفتاری خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه تمام برکات کشور مرهون خون شهدا و ایثارگران است، خاطرنشان کرد: در این ۴۴ سال ملت ایران با مقاومت، ایثار و جهاد از ظلمت و تاریکی به سمت نور و روشنایی حرکت کرد تا زمینه حریت و آزادگی این ملت فراهم آید.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه دوران امیرالمومنین علی (ع) در جریان این انقلاب در حال تکرار شدن است، گفت: امام زمان در اوج مظلومیت پی در پی فتنه‌ها و دسیسه‌ها در روبروست و دشمن سعی دارد تا با گرفتن عنصر بصیرت و روشنگری جامعه بدبینی در این عرصه به وجود آورد.

محمدی اصل بیان کرد: ۸۰ درصد وصیت شهدا و پیام آنها حکایت از توجه به دو موضوع پشتیبانی از ولایت و مراقبت از عفاف و حجاب دارد که در هر دو حوزه باید مسئولیت و مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

وی ادامه داد: دشمن امروز خیمه اصلی نظام را که ولایت فقیه است نشانه گرفته و با هجمه به جایگاه رهبری سعی دارد تا ضربه‌ای مهلک به پیکره نظام اسلامی وارد کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ولایت را مظهر اتحاد، وحدت و همبستگی امت اسلامی در رسیدن به راه نجات توصیف کرد و گفت: همانطوری که حضرت علی (ع) مظلوم بود و حیله‌های عمروعاص نتوانست صولت آن امام را بشکند امروز نیز حیله‌های عمروعاص های زمان نمی‌تواند رهبر انقلاب را در غبار فتنه و بی حرمتی قرار دهد.

محمدی اصل افزود: دشمن در جبهه دیگری آرام و خزنده درصدد خدشه وارد کردن به غیرت و عزت این ملت است تا لباس برهنگی بر تن این ملت کند اما اگر مردم ما با بصیرت و باصلابت عمل کنند این فتنه نیز خنثی خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم استان اردبیل ولایتمداری خود را همواره نشان دادند که هیچ وقت با فتنه گران و معاندین همراهی نخواهند کرد بلکه پشتیبان ولایت و معنویت در جامعه خواهند بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: دشمن در جنگ نابرابر و ناهمگون سعی کرد به این انقلاب صدمه وارد کند اما جان برکفان این سرزمین اجازه ندادند تا وجبی خاک از این امپراتوری بزرگ به دست دشمن بیفتند.

محمدی اصل خاطرنشان کرد: در آستانه برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل هستیم که در این ارتباط بیش از یک هزار و ۵۲۱ یادواره شهدا، ۳۴۰۰ یادواره خانگی و ده‌ها اجلاسیه و پیش اجلاسیه برای اقشار مختلف برگزار شده است.

در این مراسم شعرخوانی، اجرای نمایش و سرودخوانی انجام شد و شرکت کنندگان یاد و خاطره ۱۵۰ شهید کارمند را که با محوریت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار شد، گرامی داشتند.

کد خبر 5816435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha