۱ تیر ۱۴۰۲، ۹:۴۴

همزمان با هفته ازدواج انجام شد؛

برگزاری جشن وصال در استان همدان/ از خبرنگار خبرگزاری مهر تقدیر شد

برگزاری جشن وصال در استان همدان/ از خبرنگار خبرگزاری مهر تقدیر شد

همدان- همزمان با هفته ازدواج، جشن وصال در استان همدان با شعار «آسان و آسانی» برگزار و از «شکیبا کولیوند»؛ خبرنگار خبرگزاری مهر به عنوان فعال رسانه ای در حوزه «ازدواج و خانواده» تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) جشن وصال با هدف ترویج ازدواج به هنگام، آگاهانه و آسان، با شعار «آسان و آسانی» شامگاه چهارشنبه در سالن همایش‌های غدیر دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسئولین و فعالین سازمان‌های مردم نهاد، اعضای مجمع سازمان‌های مردم نهاد و دیگر مسئولین برگزار شد، در حوزه رسانه از دو فعال رسانه‌ای حوزه «ازدواج و خانواده»، خانم‌ها «شکیبا کولیوند» از خبرگزاری مهر و «زهره عباسی» از خبرگزاری فارس تقدیر شد.

گفتنی است؛ در این مراسم خطبه عقد دو جوان همدانی با مهریه پایین قرائت و از خیرین ازدواج، فعالین رسانه‌ای حوزه ازدواج و خانواده، فعالین عرصه مشاوره خانواده، زوجین فعال در حوزه سازمان‌های مردم نهاد، زوجین فعال ورزشی، زوجین نخبه علمی وغیره تقدیر شد.

کد خبر 5816904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha