۱ تیر ۱۴۰۲، ۹:۴۸

شمشیربازی قهرمانی آسیا - چین

تیم ملی اسلحه سابر بانوان در رده هفتم ایستاد

تیم ملی اسلحه سابر بانوان در رده هفتم ایستاد

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر بانوان با کسب دو پیروزی، متحمل شدن دو شکست و کسب جایگاه هفتم به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا پایان داد.

به گزار خبرنگار مهر، روز پایانی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در ووشی چین به برگزاری دیدارهای تیمی اسلحه سابر بانوان و فلوره مردان اختصاص داشت.

در این روز از رقابت ها تیم ملی اسلحه سابر بانوان ایران با ترکیب نجمه سازنچیان، فائزه رفیعی، کیانا باقرزاده و شیدا عالمی به مصاف حریفانش رفت و در میان ۱۱ تیم شرکت کننده رده هفتم را از آن خود کرد.

تیم ایران در نخستین دیدار که در مرحله یک هشتم نهایی برگزار شد برابر هند به برتری ۴۵ بر ۳۷ دست یافت اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ژاپن شکست ۴۵ به ۲۱ را پذیرفت و از صعود به جمع بهترین ها بازماند.

ملی پوشان اسلحه سابر ایران در ادامه برای کسب جایگاه پنجم تا هشتم به مصاف ازبکستان رفتند و برابر این تیم با نتیجه ۴۵ به ۳۲ شکست خوردند. بدین ترتیب دیدار پایانی آنها برابر سنگاپور و برای کسب رده هفتم یا هشتم مسابقات برگزار شد. در این دیدار تیم ایران با نتیجه ۴۵ بر ۳۸ صاحب برتری شد.

بدین ترتیب تیم ملی اسلحه سابر ایران با کسب دو پیروزی، متحمل شدن دو شکست و کسب جایگاه هفتم به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا پایان داد.

کد خبر 5817070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha